|
|
| Advarsel mod www.hooks.dk |
|
|
Hej Jeg vil lige advare andre mod at købe noget på www.hooks.dk jeg bestilte den 11-11-2012 en sadel til min datters hest. Den kan de først sende den 25-12-2012. Hvilket betyder at den først bliver leveret i januar 2013. Selvom de har den på lager både i deres butik i Kolding og i Århus. Den slags er SÅ dårlig kundeservice, så jeg håber at andre vil undlade at købe noget hos dem. Hilsen Claus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stop lige en kende |
|
|
det er da ikke dårlige service, de oplyser når du bestiller at du først kan få den leveret den 25 dec.. så kan du jo bare afbestille og købe sadlen et andet sted. mig bekendt er hooks sadler ikke en sådan en kvalitet at man ikke kan finde dem andre steder. alternativt kan du jo køre til en af de butikker der har den på lager og købe den der. jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
jeg tænker de har den ikke på deres netbutik lager, og tror ikke de tjekker hvad der ligger i butikkerne, da du bestiller over net. Hvis du vil have den hurtigere er det vel bare at tage i en butik og hente den og afbestille den fra netbutikken.
" He who is tired of Weird Al, is tired of life " ....Qoute Homer Simpson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Advarsel mod www.hooks.dk |
|
|
Jeg har skam også afbestilt sadlen i deres netbutik, da jeg ringende og snakkede med dem, hvor en ung dame meddelte mig, at de af princip ikke sendte varer fra deres forretninger. Og hvis jeg ikke havde tålmodighed til at vente 1,5 måned så kunne jeg jo bare afbestille sadlen. Når man bor på Sjælland er det jo ikke "bare" at tage i en af deres butikker som ligger i Jylland. Da jeg bestilte så jeg godt at de ikke havde den på deres interne centrallager men da den var på lager i begge deres forretninger, så forventede jeg da at de så sendte fra en af forretningerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| www.hooks.dk |
|
|
er ikke "det samme" som hooks butikkerne. Lidt ligesom at H&M.com ikke er det samme som en H&M butik. Hvis du bestiller over nettet på langt de fleste større kædebutikker, fx også Elgiganten, så sendes der fra et større netlager, og det har intet med butikkerne at gøre. Hos nogle kan du ikke engang returnere i butikkerne, fordi de kun dele navn. Så længe man ikke spørge direkte, så kan jeg ikke se man kan blive overrasket. En stor del af rideudstyrsbutikkerne er flinke til at finde løsninger, hvis man spørger dem direkte. Men lige akkurat Hööks, den er så "stor", at det nok ikke er muligt at bøje reglerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg synes, det er lidt overdrevet, at fare i blækhuset fordi de ikke har en sadel på lager.... Jeg har handlet flere gange og ud over småting har der ikke været noget at notere.
Venligst Maluna *** Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Der står højt og tydeligt på hjemmesiden, at de ikke sender ud fra butikkerne - og det er der en god grund til. Når man er så stor en koncern som Hööks er, så er man nødt til at dele lager op. Butikkerne sender heller ikke imellem hinanden. - Hvilket også står på hjemmesiden. Butikkernes lager og central lager i Sverige er to meget forskellige ting. Den ansatte som du talte med, havde helt ret i det hun forklarede dig og kan ikke gøre mere i sagen. Måske det var en idé at klage til Hööks, i stedet for på HN, hvor ingen kan gøre hverken fra eller til.  Håber du finder/får købt den ønskede sadel.
Anne Ingen arme, ingen småkager!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hooks... |
|
|
Jeg kan heller ikke helt se hvad problemet er. du har spurgt, og har fået svar. Du har jo også den mulighed at passere Øresundsbroen og så tage til Hooks i Malmø, tager du fra KBH er der jo ikke mange km. Alt i alt synes jeg ikke det er i orden at brokke sig over at de yder den service de har lovet via deres hjemmeside.
Hilsen Pernille Nu som gård ejer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm.... |
|
|
Syntes heller ikke der er tale om dårlig service. Jeg har selv handlet med Hööks mange gange, og har aldrig haft noget at klage over.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der skal ikke |
|
|
Der skal ikke meget til for at få folk til at fare i flint og "advare" andre mod at handle der. "De var dumme overfor mig, så nu skal de bare have kniven". Du har fået god behandling. At du ikke er tilfreds, det er hvad det er, men butikken har ikke gjort noget galt. Hold op hvor det er nemt at begynde at piske en stemning. Godt at HN er på hooks's side. Tænk hvis det havde været en lille forretningsdrivende, som rent faktisk fik et dårligere salg pga. noget som dette, og så måtte dreje nøglen om. Men den slags tænker brokkehovederne jo ikke på, nej nej, de har alt for travlt med at synes, at det er synd for dem selv. Jøsses!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hooks.dk |
|
|
Jeg har ofte handlet på Hooks.dk og har ikke haft problemer. Det kan også godt betale sig at starte bilen op og køre til Sverige og handle i Hooks, og der er også andre hestebutikker i nærheden og en masse penge at spare på andet end hesteting  Mvh Alette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun gode erfaringer |
|
|
Har kun oplevet god service hos dem. Bor i København men da jeg en dag var i Kolding skulle jeg da lige forbi. Finder et dækken som jeg køber, det viser sig dog at være defekt. De betalte returfragt og sendte et nyt, ingen problemer, indsigelser eller brok. Det er selvfølgelig ærgeligt hvis man glæder sig til at få en vare men så længe pengene kan refundres kan jeg ikke se priblemet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hooks er ellers ikke |
|
|
min favorit men jeg vil da kraftigt overveje at lægge mine penge DER næste gang der er lejlighed til det - simpelthen fordi DU er så komplet urimelig og bare hænger dem ud for noget som de klart og tydeligt gør opmærksom på.. Bare fordi du ikke kan læse OG forstå.. Har i øvrigt aldrig haft problemer med de varer jeg har bestilt på webshoppen eller for den sags skyld købt i butikken..
Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg har ligesom Claus også oplevet et par gange efterhånden at de ikke har deres ting på lager. Når jeg bestiller forventer jeg at modtage mine ting inden for fair tid. Jeg jo netop brug for tingene nu og ikke om et par mdr. F.eks bestilte jeg nogle springstøtter og fik besked, at de ikke var på lager, så der vil gå en god mdr tid. Jeg udstyrede mig med en god tålmodighed, men da tiden endelig nærmere sig fik jeg mail om, at de var klar til at afsende mine springstøtter, men det krævede jeg overførte pengene igen, da deres system ikke kunne hæve efter så lang ventetid. Det er jo i princippet fair nok, men jeg var efterhånden ved at være godt utålmodig efter de springstøtter. Sidst ville jeg gerne bestille deres populære hønet, men det har længe heller ikke været på lager. Jeg tager dog hatten af for deres lagerstatus-knap, så man lige kan se, om man skal vente længe. Jeg må indrømme, jeg har lagt hooks lidt på hylden og benytter mig af Horze. De er billige, minder meget om hooks og forstår at levere deres ting inden for fornuftig tid.
Stine Kjær Med hesten Mack Aunsbjerg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|