|
|
| Hvilken tablet? |
|
|
Hej
Kigger lidt på en tablet, da min bærbar er ved at dø, men hvilke skal jeg holde mig fra og hvilke skal jeg kigge nærmere på ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
det kommer jo helt an på hvad du skal bruge den til - de kan jo ikke lige så meget om en computer? 
..... .............LOUISE. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tablet... |
|
|
vil til enhver tid anbefale iPad. Den er brugervenlig og behagelig at bruge.
Michael Moesby- med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Den skal ikke bruges til spil osv. Bare "almindelig" brug, som internet, ansøgninger, billeder og musik.
Kiggede på en Samsung Galaxy 2 Tablet eller hvad den hed. Den var fin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Den skal ikke bruges til spil osv. Bare "almindelig" brug, som internet, ansøgninger, billeder og musik.
Kiggede på en Samsung Galaxy 2 Tablet eller hvad den hed. Den var fin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tablet |
| Forfatter:  |
HorseLove 1 |
| Dato:  |
12-11-2012 19:35 |
|
Jeg har købt en samsung galaxy tab 2, og er rigtig glad for den! så den vil jeg helt sikkert anbefale! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2345678 |
|
|
jeg er rigtig glad for alle samsung produkter jeg har ejet! 
og det er vidst noget med du kan få et tastatur den kan sidde i så den lige har form som en notebook!  kan man egentlig godt printe fra tablets, for det har jeg undret mig over i noget tid nu?
..... .............LOUISE. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Jeg er også glad for min Samsung Galaxy SII mobil
Nogen der kender til tablet fra Asus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum |
|
|
Jeg er også sortfan er samsung . har alle galaxy'erne og jeg er ved at købe galaxy tab 2. kan desværre ikke sige noget om den, udover at jeg aldrig har været skuffet over samsung. Deres produkter er klart bedre og har flere funktioner end f.eks. appel, som er et meget lukket system. 
Heldig ejer af en vidunderlig irich cob! Kvalitet autolakering af bil - varevogn samt speciel lakerering ( køkken, trailer mm. ) Søborg 26 13 48 67
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Samsung... |
|
|
Jeg overvejer selv en samsung tablet..
Men hvad er forskellen på en note og galaxy 10.1?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samsung tablet |
|
|
jeg har en samsung tab 2, og den er jeg rigtig tilfreds med. Den er hurtig og tager også fine billeder. Har ikke prøvet med video endnu.
Manuela - nu med Dotmosegaard's Parimia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
vi skal have en samsung tablet til tøsepigen, gider ikke apple, og samsung er godt .. så vi køber sådan en ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dumdidum |
|
|
Tak for jeres erfaringer  Dette indlæg er skrevet fra en spritny Samsung Galaxy Tab 2 10,1 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dumdidum |
|
|
Fjumre stadig med den.
Sælgeren ville gerne sælge os Noten, men har ikke lige 5000 til den. Forstod ikke helt hvad forskellen var
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Okay:) Mange tak.. Vil nemlig gerne købe en til mig selv i jule/har ondt af mig selv gave 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|