|
|
| Favorit ridebuks? |
|
|
Hey  Jeg står og skal til at se mig efter nogle nye ridebukser. Indtil videre har jeg svoret til Riders Company, som opfylder mine krav: Kvalitet, komfort, holdbarhed og en rimelig lav pris. Men da de ikke har ret mange spændende farver at vælge imellem, vil jeg høre jer: Hvilket ridebukse-mærke er jeres favorit? Som sagt: Krav er kvalitet, komfort, holdbarhed og fede farver (og helst ikke alt for dyre heller...)  Lad mig høre 
- Hilsen Eva... ...med Aldis, Tvistur, Myr og føllefostret Du vil aldrig opleve nu igen... ... og hvem ved hvor du er i morgen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pikeur |
|
|
kort og godt Pikeur, efter mit første par af dem har jeg svoret jeg aldrig vil ride i andet og det er efterhånden nogle år siden  knus Heidi
I have CDO, its like OCD. Only the letters are in alphabetical order. like they should be.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også pikeur |
|
|
De er ikke til at slide op. Så prisen pr brugte time er meget lav. Det ældste par jeg har er 11 år gamle ligner nogle der kan tage nogle år mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bukser |
|
|
Hej Jeg vil helt klart til hver en tid vælge Kingsland eller HV Polo, men hvis prisen skal være lav, så sælger Horze deres Grand prix buks til meget fordelagtig pris
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej heeej |
|
|
Det lyder rigtig godt, jeg vil prøve at kigge på de forskellige forslag. Tak for det 
- Hilsen Eva... ...med Aldis, Tvistur, Myr og føllefostret Du vil aldrig opleve nu igen... ... og hvem ved hvor du er i morgen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har både Pikeur, Kingsland, Equi-Star og Whitaker-bukser (what jeg har sgi da mange bukser  ) men de bedste er simpelthen mine Pessoa Formosa.  Nøj de er bare SÅ gode at have på. Dem kan jeg klart anbefale!  Rider kun allernødigst i andet tihi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg sværger til Pikeur og Animo, men vil helt klart afprøve HV Polo næste gang jeg skal have nye bukser 
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har et par stykker..  De første er (og nok også favoriten, når det kommer til stykket):
Montar ridebuks, den kan fåes i både fløjl, bambus og softshell.. De er super lækre og have på og modellen er bare god (bæltet medfølger også  ).. Så er der disse her: Disse er fra Montar og sidder også rigtig godt, men det bedste er prisen.. Det er en super ridebuks, til billige penge i mine øjne.. Alle tingene kan du finde på aktivhest.dk..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sorry, skrev forkert... De sidste ride bukser ovenover er fra Horseline, ikke Montar..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
|
|
har haft gået efter det samme som dig engang, men de gik for hurtigt i stykker, eller begyndte at gnave mig på indersiden af mine knæ .. blev anbefalet at købe Pikeur Candela, det gjorde jeg, og ELSKER dem, kan godt være de er dyrere, men de tjener sig hurtigt ind, hvis jeg havde kæbt eksempelvis B2B havde jeg nok haft gang i mit 3. par nu på samme tid, dvs. til en dyere pris en Pikeurs .. og mine Pikeur ser stadig nye ud og føles også sådan, efter 6 mdr 
. Nadja & Max Nobel . "vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg sværger til RTS eller Kingsland. Men har før haft Grand Prix ridebukser fra Horze - udemærkede til prisen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horze ! |
|
|
Har prøvet rigtig mange forskellige mærker som: Pikeur, Hööks, Montar, Riders Company mm. men er kommet frem til et mærker jeg sværger til resten af min tid: ridebukser fra Horze! 
"Et godt hestemenneske hør når hans hest Taler til ham... Et stor hestemenneske høre når hans hest hvisker til ham.... - men et dårligt hestemenneske hør ikke engang når hans hest skriger til ham!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Favorit ridebuks |
|
|
Jeg synes, at Grand prix ridebukserne fra Horse er fantastiske til deres pris.. Jeg er rigtig glade for dem til dressur, da de er lidt højtaljet 
Med venlig hilsen Camilla Martensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TS..... |
|
|
Mit favorit mærke er Hoffmeier m. skrå-lommr og tryklåse. Fåes både i microfase og vintermodel. (synes dog, at de efterhånden er ved at udgå, øv...) For mig, kanon pasform, elsker dem...de passer lige på en prik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Softshell |
| Forfatter:  |
Nikachu |
| Dato:  |
12-11-2012 19:03 |
|
Hej. Jeg rider i Pikeur og BR. Nogle af de lækreste jeg har haft længe, er et par BR Softshell med lynlås i siden. Jeg føler mig så godt tilpas når jeg har dem på  Smil fra Pia
~ Team Felia & Smila >:D ~ Hest og hund - Hund og hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
pikeur er ikke til at slide op. dog har de bare en elendig pasform til mig. min mave bliver mast så ubehagelig meget. og større størrelser hjælper ikke, enten strammer de stadig og ellers bliver de løse i benene. (og bare for at få det på plads har jeg ikke et gram for meget fedt nogen steder, tvært imod ) det bedste par jeg har mig er et par HKM. de kostede 700 kr. jeansfarvede m mørkeblå fuldskind. og så med nogle fine pyntesten på. de er SÅ gode at have på. og skal jeg til at bruge ridebukser skal jeg helt sikkert ud og have flere HKM i samme facon, men andre farver. jeg elsker dem! holdbarhed kan jeg ikke sige noget om da jeg faktisk ikke har fået redet i dem endnu - men kan godt li at gå rundt i dem 
..... .............LOUISE. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg må nok erkende at jeg bare er kommet til at jeg synes Animo er de bedste. Elsker deres materiale, de giver fantastisk komfort. Prisen er dog ikke særlig favorabel.. Så nu når jeg er studerende, må jeg finbde et andet mærke. Tænker jeg vil prøve noget helt nyt, måske jeg skulle forbi Horze - det lyder godt for min pung 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er også vild |
|
|
Hej Er også vild med Pikuer, men jeg må indrømme jer er blevet meget possitiv overrasket over den billige model fra Tika, den er sidder godt hvis man lige tager et bælte på, men det gør jeg nu ved alle mine ridebukser, de er velsiddene, bløde, og meget holdbare, jeg ligger lige et link ind, syntes det er sjældent at billige bukser har den rigtige pasform men dem her er bare super. tikarideudstyr.dk/euro-rider- bomuldsridebukser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|