Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Akademisk/klassisk undervisning v privat
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 14:59

Jeg håber at emnet er placeret korrekt og at det er iorden jeg placere det her.

Jeg søger en akademisk/klassisk underviser til en pony der skal have genoptrænet ryggen fra jorden og ikke må rides lige pt. Men jeg finder akademiske undervisere ret dyre - det koster tit 300kr eller mere + kørsel og kommer kun ud til min. 3 ad gangen.

Så jeg tænkte om der var nogen herinde der selv var eller kendte til nogle private der kunne de grundlæggende ting i den akademiske verden fra jorden?

Man behøves ikke have redet de højeste øvelser eller noget, men bare kunne tingene fra jorden og hjælpe mig med at bygge nogle muskler på hesten med andet end longering, gå ture osv.

Underviseren skal kunne komme til Odense S.

Den sidste idiot er ikke født endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at søge...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 15:37

... efter en BBH instruktør? Det er lidt de samme principper.

Min klassisk/akademiske instruktør er også BBH instruktør :-)

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  07-11-2012 19:49

Jeg har kendskab til nogen men de er vist ikke til akademisk/arbejde på jorden på den måde også koster den ene bla. 200kr og det har jeg ikke

Så tænkte at man kunne være heldig med en privat der ville lære fra sig.

0
0
Svar på denne tråd

200 kr er en god pris
Forfatter: 
Dato:  08-11-2012 07:07

Jeg er ikke helt sikker på om det du søger er en person der vil hjælpe dig gratis eller om du vil betale for ydelsen

- men hvis du har en på hånden der tager kr. 200 i timen så tror jeg altså ikke du finder det meget billigerer, hvis du også skal være sikker på nogenlunde kvalitet af undervisning.

du skal huske at de fleste mennesker, formentlige lige som dig selv, vil gerne have deres arbejde betalt.

Jeg underviser selv også i forbindelse med genoptræning og behandlingsforløb og det er faktisk ikke så nemt, der skal laves en del forarbejde, netop fordi du har med skadet eller behandlingskrævende heste eller for den sags skyld rytterer at gøre.

god fornøjelse med genoptræningen

jette

undervisning på ponyer for børn mellem 3 og 10 år

Opstaldning på midtsjælland

www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  08-11-2012 23:03

Jeg har fundet billigere, endda ret billigt, en privat der vil komme ud og hjælpe. Lyder til at være super fedt :)

Skal have en ud på søndag der ikke rigtigt har undervist før, men som gerne vil hjælpe og kan tingene fra jorden, så det passer glimerende.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider