Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Wintec Isabell W. ny model
Forfatter: 
Dato:  25-10-2012 23:47

Jeg er interesseret i den nye Wintec Isabell Werth dres. sadel 17".

Jeg har købt den nye model (købt brugt) Wintec Pro dressur sadel 17". Jeg synes godt nok den er mega bred at ride i, har også problemer med at den kan være i mit alm. stævneskab!!

Jeg har læst at Wintec Isabell W. sadlen skulle være lidt/noget smallere i sædet.

-Er det rigtigt????

Vil meget gerne høre alt jeres erfaring med denne sadel, det er kun den nye model (fra 2011) Isabell Werth jeg er interesseret i at vide noget om...

Hvis Isabell W. er lige så bred som Wintec Pro dres. er den alt for bred til mig.

Jeg er lille og kort benet (162 cm) og er vant til min Windsor Elite sadel som jeg er meget glad for.

Men jeg skal have en dressur sadel mere, da jeg har ialt 4 heste der kan rides. Derfor ville en Wintec være oplagt, når der kan ændres kopfjern i den. (men jeg skal jo også kunne befinde mig godt i sadlen, det gør jeg ikke i Wintec. pro'en)

-Det skal lige nævnes, at den Wintec pro jeg har, ligger udmærket på mine heste.

Stald

Vestervang

Sælges:

DSP vallak rød f. 2009, bliver stor 1'er pony. F:Prince Perfect M:Gabbi, B-pony i spring.

DV hoppe rød f. 2009, bliver ca. 170 cm. F:Uno Don Diego M:Micha Khan MF:Michellino

0
0
Svar på denne tråd

Ingen her
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 08:25

inde der har den nye Wintec Isabell Werth sadel og vil dele ud af deres erfaringer????

Kan det virkelig passe!!

Stald

Vestervang

Sælges:

DSP vallak rød f. 2009, bliver stor 1'er pony. F:Prince Perfect M:Gabbi, B-pony i spring.

DV hoppe rød f. 2009, bliver ca. 170 cm. F:Uno Don Diego M:Micha Khan MF:Michellino

0
0
Svar på denne tråd

isabel w
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 13:24

Jeg har den nye model Wintec Isabel Werth. Jeg bryder mig ikke specielt om den, den er ret bred i taljen og det er svært at komme ned om hesten uden at det føles som om ens hofter er ved at poppe af led.

Jeg er noget højere end dig (1,73) og min hest er kun 163, og jeg har problemer med den, så jeg ville bestemt ikke anbefale den til dig!

Det er ganske vist super praktisk at man kan skifte kopfjernet, men det er altså ikke noget man gør vipti-vupti, så det er beværligt, hvis hestene ikke bruger samme kopfjernsstr.

Nu med Painters Aleks!

RIP

Another Decor

15/5-91 - 12/1-10

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har den
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 18:59

og enda i str 18 tm.

Er utroligt glad for at ride i den, men den er meget bred i kammervidden, i forhold til mine andre wintec sadler. Må ha det smalletse kopfjern i, tiltrods for at hesten går med to nr bredere kopfjern på den gamle wintec 2000.

IMC

Heste idyl sælges.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=13&i=3127&...y=desc&e=0

Dejlig hest sælges.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/324526

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-11-2012 07:50
Jeg har også den nye og syns den er helt fantastisk at være i. alt i alt syns jeg det er en super fed sædeligheden. som nævnt tidligere er der et godt bredt kammer i den så god plads til hesten. jeg kan dig ikke nikke genkenden til at der skulle andet kopjern i end der plejer. min sædeligheden er med læs hvilket jeg er super tilfredsstillende med. mundf min hest var kort og bred og den lå super godt på ham. desværre har jeg ikke hest mere. men en helt ny sadel hængende. så min Er til salg hvis det er. :-)

- Camilla

Med den smukke mule

Showdancer DV386

0
0
Svar på denne tråd

bum bum..
Forfatter: 
Dato:  03-11-2012 22:11

jeg prøvede både new dressage og den nye isabell på min for kort tid siden dog i læder udgaven.

jeg synes nu new dressage er noget bedre og side i end isabell.

derud over vil jeg blot lige sige at de altså ikke er ens i bommens facon, new dressage er liidt mere lige end isabell.

var i hvertfald det min sadelmager/forhandler sagde og det jeg kunne se da vi prøvet dem, new dressage passet fint til min meget lige rygget hest, hvor isabell var lidt mere buet og kom til at vippe lidt bagtil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider