Hejsa HN'ere 
Jeg har en stor unghest, som jeg indtil videre kun har købt et enkelt dækken til. Det var lidt et "skud i tågen", og valget faldt på et Amigo Bravo 12 i str 160. Jeg havde inden da lånt mig til et par dækkener i både 155 og 165 (to fra Catago og ét fra Horze, så vidt jeg husker), men ingen af dem lå rigtig godt
Tilfældet vil så, at det her Amigo-dækken faktisk ligger rigtig godt på ham. Det er perfekt i længden og faktisk også om bringen, der må det bare ikke være smallere. Ingen tegn på slidmærker overhovedet indtil videre.
Det er selvfølgelig rart at vide, at han passer den model og den str., men jeg håber at jeg nu kan trække lidt på jeres erfaringer også
Er der nogen der både bruger Amigo/Rambo og andre dækkener..? Der er jo ikke mange dækkener der føres i str. 160, så hvad vil I tro han skal have i andre dækkener..? Og hvilke dækkener ligger godt på jeres heste, der fungerer godt med Amigo/Rambo's pasform..?
Håber på lidt erfaring, for jeg får sikkert ikke lov at være lige så heldig næste gang jeg skyder i tågen