Da jeg står med en 4-års ic/tinker vallak som skifter muskler ud (han ser i ihvertfald ud til at musklerne kommer og forsvinder hele tiden) konstant, tænkte jeg at, jeg ville køre på noget ekstra foder til ham udover det han får nu(stor håndfuld lucerne med olie og thjørnely rockey),ved siden af det begyndte jeg at give biuld up, i starten fik jeg en hest som var mere arbejdsvillig og som kunne holde til lidt mere end hvad han kunne før, og fra den ene dag til den anden ændrede han sig utrolig meget, han er stadig god at ride, men utrolig frisk og kan nogle gange gå hen og blive ret strid at ride...
Ville derfor høre om der er nogle andre der har prøvet det eller har nogle gode råd?
Han er stadig kun igang med sin tilridning, og han er gået lidt ned i build up, ved siden af får han 6 kg wrap og lidt frøgræs.
Der er ingen der er perfekte, men alle er perfekte på deres egen måde
Jeg vil nu ikke kalde det for fedt, men han forandre sig meget og han er ikke ordet tyk eller noget i den retning normalt, pt er han da han lige har haft en lille pause, men han er en meget sporty pony normalt
Der er ingen der er perfekte, men alle er perfekte på deres egen måde