Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Snyder-mie Hvordan gik det med jer ?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 14:23
Da jeg så at Mie Dandanell IGEN har oprettet annoncer på HN kom jeg til at tænke på hvordan det egentlig gik med jer der blev snydt af hende ? fik i nogensinde jeres penge igen ? Blev hun dømt ?
0
0
Svar på denne tråd

"Snyder-mie"
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 07:13
Hej GIBben, Kunne du ikke, som en advarsel om at udvise forsigtighed oplyse, hvilket navn, hun nu bruger? Man tør jo snart ikke at handle der ellers!!!
0
0
Svar på denne tråd

karolinemor
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 12:44
jeg vil da håbe hendes annoncer er blevet slettet for jeg meldte hende til support tidligere i går. Men hun har solgt under navnene "dizz, MD og dandanell"
0
0
Svar på denne tråd

Utroligt
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 12:47
at hun er så fræk at hun 'tør' at lægge en annonce ind igen!
0
0
Svar på denne tråd

nej har ikke hørt fra hende
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 15:11
:-( Men fik solgt de gamacher jeg købte af hende som ikke var str full men pony.. Jeg skriver jævnligt til hende om hun stadig render og snyder, for hun skal sk* ikke tro jeg lige sådan glemmer! Jeg meldte hende også til support! Godt du holder øje GIBben :-)
;-D P-sille ;-D
0
0
Svar på denne tråd

p-sille
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 15:34
godt du også så det! Jeg kunne kende nicket "Dizz" og så postnummeret og tlf nummeret. Hun solgte dog brugte ting denne gang. Sidst var det mest nye gamacher mv. hun skal sgu ikke dø i synden. Hun skal straffes for sine ugerninger
0
0
Svar på denne tråd

nemlig!!!
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 16:21
hun er ikke normal!!!
;-D P-sille ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider