Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stald i Bergen - Norge.
Forfatter: 
Dato:  19-09-2012 20:21

Hej,

Da min hest og jeg skal flytte til Norge, leder jeg efter opstaldnings muligheder i den nordlige del af Bergen???

Derudover, er der nogen her der kender nogle hesteforummer på nettet tilsvarende HN - i Norge?

Jeg leder også efter forsvarlig transport af min hest?

På forhånd tusind tak for hjælpen.

De bedste hilsner fra Ida.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 09:58

Jeg kan ikke hjelpe deg med stallplads dessverre, men av forum så har du bla forumhest.no, hest.no og equiforum.no :)

- Aina & Ziko -

Verdens vakreste Nanga Parbat - Du vil alltid bli husket...

0
0
Svar på denne tråd

når det
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 13:24

gjelder stallplass så er der rideseneter, men transport så kan du prøve å ringe dette nummeret, han kjører Norge - Danmark, Danmark -Norge en gang i uken 0047 90960155.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres hjælp.
Forfatter: 
Dato:  29-09-2012 12:32

Jeg vil udforske

0
0
Svar på denne tråd

Bergen
Forfatter: 
Dato:  29-09-2012 21:08

Hei.Du skal nok dessverre regne med lange ventelister på alle rideklubbene her. Mulig du kan få en midlertidig stallplass ved Åsane rideklubbene eller kanskje sætregården. Du kan prøve å sette ut en annonse på finn.no om du søker stallplass, ellers har du forum hest som er lignende hestenettet. Mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Hej Birgitte
Forfatter: 
Dato:  01-10-2012 11:49

God idé med annoncer. Jeg tænkte nu også at der må være nogle små private steder som lige har plads til én ekstra sød lille hest. Det bliver spændende, jeg skal der op om to uger, så må jeg gå og stemme dørklokker. Jeg krydser fingre. Tak for dit svar.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider