Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hestene på Fælleden
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 15:39

Hej HN´er

Er der mon nogle af jer som kender til de heste, der går og græsser på Fælleden ved Kongelunden?

Hvorledes fungerer ordningen? Er det en fast "opstaldningsmulighed" i en periode - også henover vinteren? Og hvem skal man kontakte hvis man er interesseret i at høre nærmere?

mvh Tine

Lewitzer - den hemmelige race i DK :)

0
0
Svar på denne tråd

mener du
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 16:01

Foledene som ligge ud til stranden i kongelundskoven, eller dem på Fælleden ( det inddæmmede område, hvor du skal igemmen en rød port for at komme ind??

Signe

0
0
Svar på denne tråd

Foldene på fælleden
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 16:06

Ejes af skov og natur styrelsen men lejes så af flere forskellige privat personer.

Der er vist 2 der har læskur så der kan gå hest om vinteren.

Den ene lejes af frederiksen´s naturheste, de har noget tur ridning/udlejning af islændre.

Den anden lejes af Stald bro/ Jakob trådsdal.

Jakob har hans fjordheste gående der hele året.

Jeg tror der er mulighed for at komme til at stå der, men der er jo så INGEN facilliteter, ud over den ene containeren til udstyr og foder.

Skriv evt til hende Maj Line som står fjorhestene på fælleden, jeg mener de plejer søger efter halvparter under pony part.

Signe

0
0
Svar på denne tråd

Fælleden
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 16:09

Græsningsarealerne både på selve Fælleden og på stranden ved Kongelunden er kun i sommerperioden.

Hvordan det fungerer ved jeg ikke, men tror i hvert fald umiddelbart, at dem ved Kongelunden er et privat opstaldningssted, som tilbyder sommergræsning der.

0
0
Svar på denne tråd

lalalala
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 19:30

Tak for svar : )

Signe Jørgensen - jeg kan se de ikke annoncerer efetr parter i øjeblikket... Har du en idé om hvordan jeg ellers kan få fat i dem?

Lisbeth - ja, jeg tænker også at de primært er "sommer-græs"-heste som går på Fælleden - dog gik der altså fjordheste og en sort hest af ukendt race på Fælleden hele sidste vinter, så NOGLE går der altså hele året ;)

0
0
Svar på denne tråd

De går der hele året :)
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 19:37

Jeg prøver lige at finde ud af noget.....

Signe

0
0
Svar på denne tråd

lalalala
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 20:59

Hej Signe :)

Har du monstro fundet ud af noget??

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider