Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

pk ridebukser
Forfatter: 
Dato:  04-09-2012 11:45

Jeg var som så mange andre på store hestedag i weekenden. Der så jeg nogen super fede grå ridebukser i grå med noget lyerød tekst på(skrevet småt) men nu har jeg bare så inderligt fortrudt at jeg ikke købte dem

er der nogen der ved hvor de forhandles?? har fundet en hjemmeside hvor man kan vælge "grå med lyserød" men kan ikke se noget billede af dem (eller af nogen af de andre farver) så ejg har lidt svært ved at finde ud af om det evt kunne være dem

Hvis nogen ved præcis hvilke nogen jeg mener så vil jeg meget gerne vide hvad modellen hedder så vil det i hvert fald være noget nemmere at søge efter

de er forresten fra PK sport

Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...

og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-09-2012 14:34

skulle nogen være behjælpelig med hvilken butik der havde en STOR kasse stående udeforan i deres bod vil jeg også meget gerne vide besked :)

de solgte en masse pk ridebukser som stod foran samt havde dækkener til billige penge (der var amigo og bucas af hvad jeg lige husker)

og de havde en masse strømper og underlag også... de havde bl. eskadron underlag til 100,-

Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...

og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd

Dem...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2012 21:29

Så og prøvede jeg

Det hedder dyr i centrum,ligger hvis i Roskilde,men de har en onlinebutik

Marlene H

Ejer af

Babberups Don Diablo.

Siger mange tak til alle ænder,der var med til HN-træf 09 for en uforglemlig weekend.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider