Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

overvejer at skifte men til hvem?
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 13:47

(undskylder på forhånd hvis der har været mange af disse indlæg)

Jeg har pt firsthorse, men overvejer kraftigt at skifte nu hvor de jo stiger.

Men til hvem?? Hvem kan i anbefale - skal helst ikke være mega dyrt ...(og kan de tage hest ind i forsikring til 30.000kr uden der skal tages røngten)

Ved mange taler godt om tryg men er de ikke vildt dyre?

min hest er liv uanvendelighed og sygeforsikret for 30.000kr

og betaler pt 4402kr for det årligt (og den vil jo så stige)

Hvordan skifter jeg? Skal jeg have dyrlæge ud igen, eller kan hun overflyttes?

mvh Camilla

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

Salg af Biss25 hundefoder!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 20:08

Jeg kender ikke til så mange forsikringsselskaber, men jeg vil klart anbefale TRYG.

Jeg har Fimse forsikret i TRYG for det samme, som du har Lilly og jeg giver lidt over 2700 for livs og uanvendelighed og 2500,- for sygeforsikringen - altså lidt over 5200,- om året. De er vist lidt dyre, men jeg synes deres sygeforsikring er den bedste. Du får 75% af dyrlægeregningerne dog højst 25.000 om året. Der er ingen selvrisiko.

Min dyrlæge siger at TRYG er nemme at have med at gøre i forhold til udbetaling af forsikringen.

Jeg ved det ikke men jeg tror ikke de bare vil overflytte hende. Så det hedder nok dyrlæge ud igen, men prøv at kontakte det selskab du nu vælger. Man har jo lov til at være heldig.

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Det er
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 21:10

Jo faktisk ikke meget mere end jeg giver nu, og de stiger jo sådet bliver sikkert det samme i sidste ende, og er ret overbevist om tryg er bedre end frist Horse!

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 22:06
Det er det nok. Har hørt at mange er utilfreds med first horse. Glemte at skrive at jeg aldrig har haft problemer med av få udbetalt fra sygeforsikringen. Det tager dog 6-8 uger inden man får penge, men de kommer;) Om en måned kan jeg måske fortælle om det går let igennem med uanvendeligheds forsikringen:(

Mvh Kit
0
0
Svar på denne tråd

Helt klart Tryg
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 08:00

Helt klart Tryg, de er de billigste, har den bedste dækning både på liv- uanvendelighed og sygeforsikring og så er der ingen selvrisiko på sygesikringen og den dækker ting som kiropraktik og MRI, det er der mange af de andre der ikke gør. Så lige krikke, den skifter jeg aldrig fra Tryg:o)

Kh. Søs

0
0
Svar på denne tråd

bummelum...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 08:31

Jeg synes det er lidt ærgerligt der bliver fokuseret ret meget på at det helst skal være så billigt som muligt, når man forsikrer sin hest.

Hvad hjælper det at man har den billigste forsikring, men at man til gengæld bøvler ret meget med den, når det virkelig gælder.

TRYG er, eller har i hvert fald nok været de dyreste, men de lader til at være blandt de selskaber, som forsikrer heste, der er nemmest at have med at gøre.

Jeg overvejede First Horse dengang, pga. det var billigere, men fik heldigvis aldrig gjort noget ved det, og det er jeg da godt nok glad for i dag, set i lyset af hvordan det har udviklet sig med First Horse.

.

Jeg havde TRYG til min tidligere vallak og han var lidt af et dyrt bekendtskab for dem på sygedækningen og fik også udbetalt uanvendelighed på ham.

Min nuværende hoppe har jeg også i TRYG og der bliver hun helt sikkert ved med at være.

Hilsen LouiseN

Langsomt er hurtigt

0
0
Svar på denne tråd

Kvalitet koster
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 11:19

Når man er fokuseret på prisen er det vigtigt at sammenligne HVAD man får. For selvfølgelig er First Horse billigere, da de dækker mindre, har længere behandlingstid etc. Priser er svære at sammenligne når ydelserne faktisk ikke er ens.

Og det jo netop er det der kan gøre, at FH har tilbud forsikringen billigere.

Jeg har livsforsikring hos FH, og er meget tilfreds so far - de har udbetalt en livsforsikring til mig, og jeg føler jeg får hvad jeg betaler for.

Skulle jeg have lavet uanvendelighed eller sygeforsikring, tjah, så ville jeg vælge et andet selskab som dækker mine behov fx kiropraktik.

Eneste anke på FH er at jeg ikke har modtaget den famøse varsling om stigning hverken pr post eller epost.

Mvh Stine

Qualified Saddler,

Society of Master Saddlers (UK)

- vind en omstopning!
0
0
Svar på denne tråd

Kit ja
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 13:55

det er jo noget rigtig MØG med fimse! Håber bestemt det med forsikringen vil gå gnidningsløst, det er jo slemt nok som det er!

Jeg har også været godt tilfreds med FH de 3år jeg har været der, men det er nu anden gang inden for 1½år jeg får besked om ændringer, og nu er min hest blevet så gammel at hun er ridehest og ikke føl/plag mere også har jeg en ide om at chancen for skader kan stige, derfor vil jeg godt et andet sted hen med bedre dækning og bedre muligheder eks kiropraktor.

Tror jeg vælger Tryg, mange taler godt for dette:-)

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider