Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

bomløs sadelprøvning i Jylland
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 10:34

Hej alle sammen

Jeg har brug for hjælp.

Jeg skal have fundet en person med stor viden om bomløse sadler, som kan komme forbi min hest i Skanderborg og rådgive mig omkring hvilken sadel der passer hende bedst.

Grundet hendes store trailerskræk har jeg ikke mulighed for at stoppe hende i en trailer og køre land og rige rundt uden at sætte førelighed over styr, og det har jeg ikke lyst til at prøve igen

Jeg har ikke selv viden eller erfaring nok til at se om en sadlen ligger rigtig, så jeg har brug for professionel rådgivning, og derfor er tilsendte sadler med posten bare ikke godt nok en løsning for mig.

Jeg håber der en eller anden der kender en der kan hjælpe. i såfald ville jeg blive glad for et navn og et nr.

på forhånd rigtig mange tak

hilsen helle

"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

0
0
Svar på denne tråd

Line Schock Jepsen
Forfatter: 
Dato:  02-08-2012 17:53

Hvilken slags bomløs sadel er du interesseret i? Der findes jo et hav af forskellige bomløse sadler.

Jeg har selv lige købt en af Line fra Fyn. Her er hendes hjemmeside: http://lusitano.mono.net/

Jeg fik hende ud forbi så jeg kunne prøve lidt forskelligt. Besøget kostede mig 350,- kr.

Jeg bor forresten også i Skanderborg, så jeg ved hun gerne vil komme forbi.

Hun har mange forskellige sadler at byde på og de er alle bomløse eller med læderbom etc. Jeg har selv lige købt en Baloun C1, som jeg modtog i sidste uge.

Julie Herold

Yesterday is history, tomorrow is a mystery and today is a gift - that's why we call it the present

Igang med BBH Basisinstruktør-uddannelsen.
Undervisning tilbydes. Se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider