Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Givskud Zoo. Nogle der har besøgt?
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 07:57

Hej alle,

Vi er heldge at have et par fribilletter til Givskud Zoo. Regner med, de skal bruges her i august.

Er der nogle af jer, er har været i Givskud Zoo og har I nogle gode oplevelser?

Er generelt bare nysgerrig.

0
0
Svar på denne tråd

Vi var der for..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 08:04

et par uger siden og jeg må indrømme at jeg var lidt skuffet..

Ikke over dyreoplevelse, for den var såmænd meget god selvom flere dyr ikke viste sig pga dårlig vejr og løverne var da noget af en kedelig oplevelse, som vi holdte i kø 3 kvarter for at se..

Men parken er slet ikke så pæn og velholdt som den har været tidligere, om det har været vejret der har gjort at der ikke er blevet gjort noget skal jeg lade være usagt..

0
0
Svar på denne tråd

givskud
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 08:28

Jeg var i Givskud lige inden højsæsonen og det var fantastisk! Kæmpe bure til dyrene, masser af spisesteder til ok priser, man fik virkelig set alle dyrene tæt på i deres eget miljø. En helt fantastisk dag

Der skal jeg helt klart hen igen snart.

10 stjerner til Givskud fra mig

SangReal & Heron <3

0
0
Svar på denne tråd

Givskud
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 13:04
Jeg elsker at komme i Givskud, synes det er en rigtig god park, jeg har ikke en finger at sætte på parken. Jeg vil til hver en tid vælge givskud fremfor knuthenborg eller de alimdelige zoo's :)

Mvh

Tina Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

Kun med hjertet kan man rigtig se

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 17:23

Vi har været 2 år i træk med vores søn som nu er 3 år. Sidste år var vejret rigtig godt og vi fik lidt mere ud af det sidst. I år var vejret lidt halvdårligt og det er rigtigt at dyrerne ikke viser sig så meget, men det kan Givskud jo ikke gøre for. Vi skal bestemt derop igen...

Sælges:

Hingsteføl (2011) e. Sunny Boy

Vallak (2009) e. Laurino

Købes:

RBH underlag Nayv (gammel model, uden sølv pipe)dr

RBH Brune gamacher str full

RBH Brunt underlag dr. (gammel model, hvid/sølv kant)

0
0
Svar på denne tråd

Det er super
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 17:45

godt. Den attraktion i dk jeg altid anbefaler først til både danske og udenlandske gæster.

Støt en god sag for kattene,

meld dig ind i Sønderjyllands Dyreværnsforening

og giv kattene en bedre tilværelse!

www.dyrevaernsforening.dk

0
0
Svar på denne tråd

vi har
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 23:29

Her i familien har vi årskort, da vi rigtig godt kan lide at komme der.

Noget af det gode for os, er at man kan køre rundt til nogen af tingene - altså veksle det at gå eller køre, hvilket er godt når man har mindre børn med. Og på grund af bilen er det nemt at have mad og drikke med selv.(Så behøver man ikke lade sig nøjes med fastfood.)

Parken er så stor, at selvom der er mange mennesker, så er man ikke stuvet sammen. Vi kører fx aldrig ind til løverne, når der er mest drøn på. Vi venter som regel med at køre derind som noget af det sidste, så er der ro på og vi føler os ikke presset til at køre videre, så andre kan komme til.

Vi har været i en række andre dyreparker omkring i landet og der kan vi se, at Løveparken mangler noget. I Odense er der fx mange interaktive ting for publikum. Det kan være skilte med spørgsmål, ting man kan prøve på egen krop mm. Sådan noget findes ikke rigtig i Løveparken - men det er måske et bevidst fravalg? Men jeg fornemmer mere, at det handler om mangel på nytænkning.

Men alt i alt kan jeg anbefale at tage turen til Løveparken.

Mvh Tina

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  25-07-2012 08:20

Hej alle,

Mange tak for jeres kommentarer her om Givskud Zoo!

Vi tager afsted!

Tak skal I have!

0
0
Svar på denne tråd

Givskud Zoo
Forfatter: 
Dato:  25-07-2012 22:35

Jeg elsker at komme i Givskud, er en dejlig park med nogle fine dyr!

- Der er god plads til dyrene og man ser ikke rigtig nogle monotone-bevægelser som man gør i enkelte andre zoos.

Men nej, hvis man VIL se ALLE dyrene, så skal man ikke i Givskud for der risikerer man at dyrene er trisset lidt væk i læ eller lignende.

Synes de har lavet en masse nyt til børnene, - der er da en del aktive ting, f.eks. spil, gæt lyde, masser af besøgene m.v.

Ellers er der også Ree Safari Park, den er meget ny og dét er klart dens fordel - der skal man dog gå rundt og de har STORE anlæg, - første gang var vi der i stegende hede og dét kan IKKE anbefales! :-)

Vi køber årskort, sidste år købte vi i Aalborg Zoo, for så har vi fri adgang til Aalborg, Odense, Givskud, Knuthenborg og kan ikke huske om vi også havde til Ree Park eller om vi fik rabat dertil, men ihvertfald kunne det bedst svare sig at købe årskort i Aalborg og det er også en ganske hyggelig zoo :-)

www.ROLLOs.dk

Opdræt af

West Highland White Terriers
* Avlstjeneste
* Udlejning af fødekasser m.v.

!!! KANINER OG TILBEHØR TIL SALG !!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider