Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Købe trailer i tyskland???
Forfatter: 
Dato:  20-07-2012 19:59

Kan det betale sig økonomisk at købe hestetrailer i tyskland???

Eller kommer der alle mulige afgifter oven i lige som med biler??

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

Udover moms...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2012 21:49

...er der ikke afgifter på trailere - endnu .

Er du ikke momsresgistreret er der derfor lidt at spare. Sørg for at købe et af de mærker der også forhandles herhjemme, så du ikke løber ind i problemer med manglende typegodkendelse og problemer med at skaffe reservedele.

Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  20-07-2012 21:59

lækkert hvis der kunne være noget at spare :-)

Nogen som evt. kan linke til en 1½ hestes trailer?? Er super ringe til tysk :-P

Tænker måske humbaur eller cheval liberté :-D

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

Købe trailer
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 01:31

Hej

Da vi skulle købe ny trailer, kørte vi ned til Emmerske Biler. Her sparede vi ca. 8.000 kr. på at hente den på den anden side af grænsen.

Det var lidt sjovt, for efter at vi havde ordnet alle papirerne, og hentet nummerpladen på motorkontoret i Tønder, så mødtes vi med forhandleren og kørte bagefter ham, ned til en parkeringsplads på den anden side af grænsen, hvor han monterede nummerpladen. Og herefter var jeg ejer af en ny trailer.

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Købe trailer i udlandet?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 08:07

Jeg vil anbefale Rikke's model, altså at købe den hos en dansk forhandler som har et samarbejde med en tysk forhandler/har en afdeling i Tyskland. Mht. garanti er det nemmere og sikrere.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

Lille allround-vallak

0
0
Svar på denne tråd

Jeg købte
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 16:54

Jeg købte også min trailer på den måde hos Emmerske Biler.

Men men men der er jo lavet noget om i den praksis indenfor de sidste to år, således at forhandleren skal have et RIGTIG udsalgssted i Tyskland for at man kan handle på den måde. Så det bliver nok sværere nu at finde en dansk forhandler, som lige vil levere i Tyskland. Som køber kommer man dog ikke i problemer, det er forhandleren som risikerer at skulle afregne både dansk og tysk moms.

0
0
Svar på denne tråd

qwerty
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 11:57

Jeg leder også efter en billig trailer i Tyskland - jeg søger dog en brugt, som jeg måske selv (med bror-mands hjælp... ) kan sætte lidt i stand.

Det ser dog ud som om, at ma skal kigge sig godt for, da en del af dem jeg har set -bare på nettet- ser voldsomt brugte ud og derfor nok skal være særlig obs på alt det der er nedenunder traileren såsom bremser, ophæng og hvad det ellers hedder...

Jeg kigger en del på denne side: www.autoscout24.de/nutzfahrzeuge/ pferdeanhaenger/

-men men men: inden du forelsker dig i én så tjek lige hvor den står! Tyskland er pææænt stort og der er altså langt til München

VH Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider