Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Barefoot amber sidepull
Forfatter: 
Dato:  18-07-2012 19:17

Jeg er i dag startet genoptræning af hesten og lånte i den forbindelse en sidepull fra barefoot.

Det var bare så fedt at lade hesten traske derudaf, så jeg besluttede mig da for at sådan en må jeg da eje.

Nu sidder jeg her, inkarneret dressurrytter, og er målløs over prisen på sådan en fætter!

570 kr for selve hovedtøjet og 300 kr for tøjlerne!

Er det virkelig prisen?? Åh jeg håber jeg bare har fundet det dyreste sted altså!!

Keep the streets empty for me

0
0
Svar på denne tråd

Optimalsadel.dk
Forfatter: 
Dato:  18-07-2012 20:11

Uhhh, den ønsker jeg mig også!

Den er lidt billigere hos Optimalsadel.dk med hhv. 549kr. og 289kr.

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2012 20:12

... Du efterspørger en Amber - jeg fremvist en Acorn :-P

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Men hvorfor
Forfatter: 
Dato:  18-07-2012 21:28

skal det være så dyrt??? Suk!

0
0
Svar på denne tråd

Amber.
Forfatter: 
Dato:  18-07-2012 22:03

Hvis du er ude efter Amber modellen, så kan jeg da lige dele min erfaring. Den ser super lækker ud, og er det som sådan også - jeg var helt vild med den til start, men blev hurtigt træt af den, da jeg synes den var for tung/stor og klodset og den havde det med at glide lidt rundt. Reb

materialet som den er lavet i kan også slide hårene af hestens næseryg hvis den bruges meget på en tynd pelsen hest. Jeg har været på udkig efter noget lettere, og valgte flower hackamore, hvor man bare anvender en almindelig trense del sammen med.

*Winnie & Falcon*

0
0
Svar på denne tråd

Hackamore
Forfatter: 
Dato:  18-07-2012 22:20

Jeg har en hackamore, som skulle være en blød en, men da min hest engang har haft brækket næseryggen er jeg ikke helt tryg ved at lægge sådan en på ham, da han tit bliver bange og så hopper rundt.

Ville en rebgrime kunne udgøre noget der minder om sidepull? Jeg har altid, i over 25 år, redet med bid, så jeg aner intet, men den frihed min hest fik i dag, den fik mig til at ville give ham det mens vi bare genoptræner, først 3 uger i skridt...

Det foregår i lammeskindsadel og ja, bidløst. Jeg skal træne tillid og balance, han skal lære at lytte efter mig. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider