Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

UNDERVISER OMKRING BILLUND
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 18:56

Jeg har en hest på 7 år, som jeg rider LB dressur på til stævner. Hun kan dog øvelser til LA, men jeg føler mig ikke klar til større stævner endnu. Jeg vil meget gerne have en dygtig underviser omkring Billund/Grindsted, det må gerne være op til en time i kørsel. Jeg vil meget gerne have en underviser, som kan få os videre i dressuren, så vi engang i fremtiden kan starte LA på distriktplan.

Jeg har tidligere redet ved Gunnild møller Jakobsen, Laila Bilstrup og Heidi Hoffmann på GRRK.

Min hest står ikke på GRRK længere, men et privat sted i Grindsted, hvor der ikke er tilknyttet underviser, derfor skal jeg køre efter det.

Har nogen erfaringer med Finn K. Hansen fra KOR? Og er der nogen der har erfaring med Thomas D larsen AT dressage, og pris?

Mvh

Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Finn k Hansen
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 20:52

Jeg rider på Kor hos Finn K Hansen. Har gjort det siden marts i år, og jeg er rigtig glad for hans måde at undervise på, men jeg vurderer at man skal have lidt styr på grundridning og begreberne for at få optimalt ud af det.

Jeg synes han er meget skarp i at se småting man kan gøre bedre og går meget op i takt og bæring, men uden hiv og slid!

0
0
Svar på denne tråd

Ellers kan jeg
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 21:08

Varmt anbefale Allan Blomgren i Billund.

0
0
Svar på denne tråd

Underviser
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 22:09

Både Finn og Thomas har et godt ry - og de samarbejder tit om deres elever - ihvertfald min erfaring.

Om man er til den ene eller den anden personlighed må man selv dømme. De underviser ud fra de samme principper.

Har en 5 års som en låne rytter har redet på KOR ved Finn og de har haft meget god støtte af hans undervisning.

R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009

5 års RDH BH Don Romantic/Hertug/Leonardo II SÆLGES - skriv for info - er i ridning

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

0
0
Svar på denne tråd

som en anden skriver
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 09:38

Allan Blomgren fra Billund.

Skovturshest/avlshoppe sælges pga særlige omstændigheder.

14 år og 167 stg. Skriv for mere info/billeder.

Sort/hvid broget ponyhoppe,ca 110 stg, 8 år. Meget velopdragen. Skriv for mere info ...

0
0
Svar på denne tråd

1234561
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 09:55

Allan blomgren vil jeg også sige han er bare SUPER til at få grundridningen på plads inden han går videre og det er bare SÅ vigtigt.Vi har prøvet mange forskellige og der er allan langt bedre end de fleste selvom at han er mest til spring er han også meget dygtig til dressuren.

0
0
Svar på denne tråd

Undervisning
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 17:16

Ellers hvad med Ole Hummelshøj der nu hører til ude på Grindsted ??

Super dygtig berider og meget sympatisk.

Annette

Kvalitets avl af springheste

Se flere salgsheste på hjemmesiden

12 års DH hoppe sælges. Spring/Military hest

Opstaldning til hoppeføl tilbydes

www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider