Hov havde slet ikke set der endelig var nogen der skrev 
Horse and riders.. hmm jo men det er jo svært at se på masken når man står der med den i forretningen, eller som den sidste her, som var med ved købet af et dækken.. den sidder rigtigt godt henover øjnene fordi den er syet så der er plads og stoffet er så fast i det, men netop dette slider så desværre på pandelokken inden under..og for lille er den ikke ellers..
den du linker til ser faktisk ud til at ha tænkt på lidt ekstra plads til lokken 
Diana.. ja den model så jeg godt på forleden, men synes hullet til lokken var temmeligt lille, så med den lok vil det være lidt af en kamp at få den ud af hullet for morgen udlukkeren tænker jeg... men så ellers ret god ud..
Sand.. lyder fint nok med det hele hul til ører og lok, er stoffet så blødt? Bare det at lokken hænger ned på det, gør at den slides...
Jeanette.. jo men " problemet" er at hvis ikke stoffet er blødt, så slides lokken uanset om den hænger udenpå eller er mast sammen inden under..
nu har jeg så forsøgt mig med en fra horse guard af sådan noget blødt lycra historie, med tyndt fint poset netmaske fortil og så det her lycra om hovedet og henover det øverste af lokken.. måtte op i en full for at der var bare lidt plads deroppe, men den sidder stadig til... nu må jeg så se om den er ok, det er noget af en klasket fritz han har når den kommer af 
Heldigvis er det jo ikke verdens undergang med den slidte lok, men KUNNE det nu undgås med en super maske, så var det jo optimalt ikk 
tak for jeres svar