Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Internet?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 15:13

Hvis man skal have net f.eks et alternativ til Skyline. Som er billigt i oprettelse og gerne uden lang binding. Hvad kan så anbefales? Det skal lige ledes være nemt at sætte op selv.

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 15:39

Jo an på hvilke muligheder du har hvor du bor??

Er der adgang til at komme på TDC, eller .

Eller er du ude i at skulle have mobiltbredbånd ?

Vi kunne kun få mobiltbredbånd, her hvor vi bor og alle firmaer sagde at der ingen dækning var.

Så satte jeg mit Call me telefon kort i et usb modem og sørme om ikke jeg kunne komme på nettet.

Men da vi er 2 som skal bruge internet, har vi fået Telia med et trådløst modem, og det kører med en ganske fornuftig hastighed, efter vi fandt den rigtige plasering.( det er ikke ligegyldigt hvor i huset det står)

Jeg har givet 49 kr. i oprettelse og betaler modemet ved siden af, og så har jeg en internet pakke til ca 199,-

Men man skal være klar over at er man ude i at man kun kan få mobiltbredbånd, så er der en begrænsning på hvor mange GB man kan surfe for om mrd. så man skal sørge for at man får en stor nok pakke.

Da jeg har Call me på telefonen, har jeg kunne få mobiltbredbånd på 20GB til 99 kr om mrd. det har jeg så til at supplere med, da jeg ikke er sikker på de 10 GB vi har hos Telia er nok...

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 15:59

Jeg bor i byen så det er ikke noget problem! 49 kr. er det hos Telia? Hvad har du givet for modemet?

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du bor
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 16:20

I byen, ville jeg vælge internet fra kabel og ikke mobiltbredbånd.

Er der et telefon stik,ville jeg vælge Telia Bredbånd.

Vi gav 49 ved oprettelse og det kommer til at koste 2450 for det første ½ år med det dyreste wifi modem.

shop.telia.dk/telia/4G-Huawei-B593u- 12/product.dt?product=HuaweiB593u- 12White

Ellers se her:

http://telia.dk/mobiltbredbaand

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 07:05

Telia må have ændret sig meget hvis det er nemt at komme ud af, for de plejer være nærmest umulige at slippe af med. Min erfaring (og en del andres) er at det nærmest ender ud i inkasso og trusler før man slipper for deres aftaler :(

Jeg kunne forestille mig at det er stofa du har nemmest adgang til gennem bredbånd :) Og det plejer da at være ret simpelt at sætte op.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider