Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bach's Rescue remedy til heste ?
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 09:53

Ja som overskriften siger.... har nogen her erfaringer med det ?

Jeg har hørt positivt om det fra flere sider, men kan ikke rigtig finde noget om doseringen til hest...

Alts hvor meget og hvorlænge før man gerne vil ha efffekten, skal dråberne indgives ??

Jeg har en hoppe på 5 som stresser meget op i uvente situationer..den bliver naturligvis miljøtrænet osv efter alle kunstens regler, men kunne godt tænke mig at prøve dråberne... Ikek mindst fordi jeg selv har haft glæde af dem

mvh

Har du hest ???? SÅ må du være rig !!!....Nej da...jeg har jo hest !!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

bachs blomster dråber
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 07:50

Jeg kender og bruger selv bb dråber, og vil anbefale dig at kontakte en der har erfaring og kan teste din hest inden du giver dråberne.

bb dråber er utrolig effektive, men skal bruges med omtanke og i en korrkt blanding før de virker.

Jeg bruger aldrig sos dråberne, men blander selv til hver enkelt individ.

jette

0
0
Svar på denne tråd

Bachs....
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 17:15

Jeg har erfaringer med at bruge Bachs dråber til min tidligere hoppe, de virkede på hende i løbet af 2-3 dage. Det var en specialblandet flaske, jeg fik lavet hos en Bachs terapeut.

De færdigblandede dråber, altså nødhjælpsdråberne, kan bruger til alle former for angst og stress ved hesten, men med de specialblandede dråber er det muligt at ramme mere præcist ift. årsagen til at din hest stresser op, altså at hun bliver stresset når hun kommer ud af sine trygge rammer.

Spørg i Matas eller hos din Bachs terapeut om antal af dråber samt hvor mange gange dagligt til hesten.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Vil du lære at rumme hele dig?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Dear past, thanks for all the lessons.

Dear NOW, I'm ready.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider