Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kandar+bid sort med hvid for. hvor?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 20:44
Hej Er der nogle der ved hvor man kan købe en kandar, ønske er sort str. ful rundsyet og hvid foring og ikke koste en hel krig. Jeg ved godt at der er andre muligheder, men har nogle erfaringer i hvilke der er gode og pæne og hvilke bid foretrækker i? Og hvis lige nogen har set en i en rideudstyrs butik der er lækker så kunne godt tænke mig at høre nærmere.
0
0
Svar på denne tråd

Køb OS, jeg tror ikke du fortryder.
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 22:54
Du kan få en OS-kandar der lever op til dine krav, dog måske ikke lige med hensyn til pris :-) Jeg købte min OS-kandar i 1988, og den er stadig 100% i orden. Min kandar har været brugt rigtigt meget, men er stadig pæn, og så kan man ikke sige at de 2100,- som jeg gav for den dengang er specielt dyrt. I dag tror jeg de ligger i prislejet omkring de 3500,- til 4000,- når de skal være rundsyede. Du skal huske på at når man køber kvalitet køber du for livet, da de holder og egentlig bare bliver bedre med tiden. Jeg bruger KK anatomisk korrekte bid, dvs 3 delt underlagsbid og den stang hvor buen vender frem i munden, det er bid som jeg er meget glad for, specielt til de lidt yngre heste, da de normalt accepterer dem hurtigt. Disse bid er dog også dyre - Jeg mener underlagsbidet koster ca 600,- og stangen omkring 1300,- så alt ialt er det lidt af en udskrivning.
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Kan som Grete...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 01:29
..også kun anbefale OS kandaren som lever op til det du ønsker på alle punkter (du kan faktisk få den næsten som du vil) på nær det punkt med prisen. Du kan finde sådan en kandar hos Tattersall Rideudstyr og ja den ser sådan her ud og ud (den på billedet er godt nok brun men den kommer også i sort): Du kan finde den på Tattersalls hjemmeside under produkter - trenser og tilbehør "OS München kandar" Pia
Bid, pandebånd og dækken sælges.
Se min præsentation.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"

"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 00:18
Ups den er kommet op på 4500,- over en fordobling af prisen på 17 år :-)
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Net shop
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 22:41
Prøv at ringe til Svendborg Rideudstyr, hun har også en webshop. Jeg ved at hun privat rider med en kandar som du søger, og det er vist ikke en OS - selvom de er lækre. Vil ikke anbefale de billige fra Tika. De er altså ækle! de er helt fedtede og det virker som om at de gir sig helt vildt. Og de virker svære at vedligeholde da det ikke er den fedeste kvalitet. Har selv en alm. lemetex trense som jeg er meget glad for - de laver vist også kandar. Men Prøv www.svendborgrideudstyr.dk Hun har også et større parti Læderstøvler liggende i forskellige størrelser både dressur og spring ;-) Hilsen Louise
Super 3 ér pony sælges. Rigtig godt gående, nem at ride og håndtere. En pony der kan komme rigtig langt.

Dejlig skovturs hest 165 cm. udlejes nær Fåborg til "hygge rytter"

Se præsentation for billeder og yderligere information.
0
0
Svar på denne tråd

Linket virker ikke
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 21:44
Hej Louise Linket til Svendborg rideudstyr virker ikke, det lyder ellers spændene, syntes OS er meget flotte, men det er prisen også, jeg tænker lige vidre over om jeg vil have en til 4000,- kr MVH MJB
0
0
Svar på denne tråd

Forresten
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 21:50
Hej igen Hvad skal man købe i bid str. når hesten går med 14 cm. tredelt Sprenger bid? er det et nr. mindre i stang eller hvad? Og er bridon en cm. størrer end stang?
0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 19:25
Så prøv bare at skrive - http://www.svendborgrideudstyr.dk Så skulle det komme frem. Hun ved også størrelser mht. bid. Jeg rider (endnu) ikke med kandar. Louise
Super 3 ér pony sælges. Rigtig godt gående, nem at ride og håndtere. En pony der kan komme rigtig langt.

Dejlig skovturs hest 165 cm. udlejes nær Fåborg til "hygge rytter"

Se præsentation for billeder og yderligere information.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider