Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Klokker! Hjælp (:
Forfatter: 
Dato:  28-06-2012 21:38

Heysa

Har en hopper som er en rigtigt "klokkedyr" som hele tiden skal gå med klokker da hun ellers trader skoen af :(

Meeen.. Nu står hun og bliver slidt i koderne, der er ikke sår endnu og vil jo gerne udgå dette.

Hun gå om vinterne med gummiklokker da de ikke bliver tunge af mudder og der ikke forbliver vådt i koden.

Om sommeren bruger hun os gummi klokker men nogle gange neopren.

Mit spørgelsmål til jer er hvilken gummiklokker eller andre der er bedst ??

Jeg overvejede med lammeskind. meen da hun er en af dem der os nemt for muk, er det ikke godt hvis der er noget som holder på fugten.

Håber nogle har nogle gode råd der kan hjælpe os :)

Mvh Mette & Charisma

0
0
Svar på denne tråd

PC klokker
Forfatter: 
Dato:  29-06-2012 07:36

Jeg kan kun anbefale dig at prøve PC klokker med ballestop, de sidder ikke og kører rundt. Og de suger heller ikke vand.

De er små i str., når hesten står på staldgangen, skal klokken "nå" staldgangen bagpå.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  29-06-2012 12:56

Jeg bruger refleksklokkerne (de orange) fra Horze. De dækker perfekt bagi og har en rigtig god pasform omkring koden også.

Gummiklokker er min erfaring netop at de slider/kan gnave. Så jeg ville købe neopren hvis jeg var dig.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

gummi VS neporen
Forfatter: 
Dato:  29-06-2012 21:50

Har prøvede med Neopren men de bliver så våde i koden hvis det er mudderet på folden, så for hun muk..

0
0
Svar på denne tråd

horze...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2012 07:06

horze har nogen gummiklokker med ballestop, så de ikke drejer rundt. måske det kunne være en mulighed.

jeg bruger selv neopren klokker på akke fire ben, min kan nemlig et eller andet med at træde bagsko af. jeg har ingen problemer med muk eller noget selv om de bliver våde og mudret, de bliver så også skyldet og ordnet hverdag og hængt til tørre på rediatoren og så får hun nogen rene tørre på.

men jeg kunne godt finde på at prøve med de gummiklokker med ballestop til vinter. jeg synes tit gummiklokker slider da huden har svært ved at ånde igennem det og hvis de så også drejer rundt. og så synes jeg også de er størst problem her om sommeren om vinteren har jeg ikke oplevet de gnaver.

0
0
Svar på denne tråd

Klokker
Forfatter: 
Dato:  01-07-2012 08:32

Jeg har også en hest der går med klokker..

Efter alt er prøvet, har jeg fundet ud af, det eneste der ikke tager min hest, er faktisk de billigste klokker man kan få.. Nemlig disse:

Billede

Køber dem hos aktivhest.dk..

Hun har også nogle der er i ren gummi, selvfølgelig lidt dyrere, men de holder længere.. Det er den eneste slags der ikke tager min hest..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider