Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

LOLLAND FALSTER - TILRIDNING
Forfatter: 
Dato:  27-06-2012 19:36

Hvor kan man på Lolland sende sin hest i tilridning? Hesten er vant til al udstyr, og alt jeg forventer er, at den kan rides i alle 3 gangarter når den kommer hjem. Og selvfølgelig at han kommer tilbage, uden ar på sjælen.
Den eneste grund til at jeg overvejer at betale mig fra det, er fordi jeg ikke føler mig kvalificeret nok, til at kunne lærer ham tydelige signaler, hvilket jeg synes er uhyre vigtigt at han kan fra day one.
Skal lige siges det skal være en dygtig dressurtytter :-)

6-årig traver hoppe sælges! Egnet til tur og dressur. Går i holdning i skridt og trav.Har ikke gået løb. Skriv PB for flere oplysninger eller på 21 17 06 32

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-06-2012 20:27

På stående fod, kan jeg lige komme på tre steder, med ved der er mange flere.. ;)

Her er de tre:

Halmtofte: Hanne Brebøl Thorsen

Østergaard Ridecenter: Tina Østergaard

Suhrsminde: Louise Teisner

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2012 20:36
Undersøger dem nærmere, har egentlig været inde på halmtofte og kigge, men synes det er latterligt dyrt. Hvis du ved der er flere, vil du så ikke lægge hjernen i blød, og skrive til mig?? :-)

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd

Det er altså
Forfatter: 
Dato:  27-06-2012 21:00

ikke billigt at få tilredet heste nogen steder.

På Østergård tager Tina 1700,- for selve tilridningen - men læg så opstaldningen på 1950,- til (Og vist 350,- hvis man ikke vil være med i foldordningen (?) ) og så er vi jo også deroppe af.

Du kan læse mere her: Ridecentret

Jeg er i øvrigt ikke sikker på at Louise tilrider på Suhrsminde længere - men til gengæld er hun rytter for Kaj Olsen

Jeg ville starte med at kontakte Hanne på Halmtofte ... :)

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd

dyrt/billigt
Forfatter: 
Dato:  27-06-2012 23:11

om det er dyrt eller billigt har selvfølgelig en betydning... MEN at din hest får den bedste start på livet som ridehest, må være altafgørende for hvordan dens indstilling bliver fremover..

Kender Hannes holdninger til heste og behandling/ridning af dem og VIL HELT BESTEMT altid gerne sende min hest til hende.

TOTALT iorden forhold og pleje af hest!!

til HALMTOFTE

Husk nu... SMIL til verden og den smiler til dig ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Tilridning.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2012 14:43

Jeg kan 100% anbefale Halmtofte ridecentre. Jeg står der som pensioneret med 2 heste,og har selvfølge min 3 års i ridning der, (ville også ha haft det hvis ikke jeg stod der). Der er 100% styr på tingene,og så laver hanne og de ansatte super flot stykke arbejde.

Priser kan man jo altid diskutere, men man skal lige huske, at man får hvad man betaler for, det kan jeg om nogen skrive under på .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider