Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

ny hjelm - hvor stramt skal den sidde?
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 18:25

Jeg har to hjelme i str 57.. Den ene er flere år gammel, og er efterhånden givet sig så meget (i foeret indvendigt) at den er ALT for stor..

Den anden er brugt 3-4 måneder... den sad i starten en del stramt, men nu sidder den lige tilpas synes jeg...

Har så fået ny hjelm idag.. men er simpelthen i tvivl om om den sidder for stramt.. for jeg kan ikke huske hvor stramt de andre har siddet i forhold til...

det vil bare være super ærgeligt at få den byttet til en 58 hvis den så om to måneder er for stor...

det er en euro lite matrix det drejer sig om...

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

Euro Lite
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 19:20

Jeg ved ikke om du tidligere har brugt Euro Lite ridehjelme, men jeg oplevede da min to år gamle hjelm skulle udskiftes, at størrelserne virkede anderledes. Jeg tænkte dog at det sagtens gik, havde jo min gamle, og det er ærlig talt ret svært at finde pæne ridehjelme til en okay pris, i str. 61.....
Men nej, størrelserne ER anderledes :(( Så her flere måneders brug efter, er hjelmen stadig en smule for lille. Super ærgerligt..
Hvis jeg var dig ville jeg se om du kan prøve nogle brugte Euro Lite hjelme inden min beslutning :)

Mai Fisker

Medlem af NWR

~Natural Western Riders~

0
0
Svar på denne tråd

Samme erfaring
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 22:16

Jeg er røget fra str. 60 og helt ned i en 57. Okay godt nok også nyt mærke, men anyway.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2012 13:37

Den skal blive på selvom du ryster på hovedet imens du har hovedet nedad, selvfølgelig uden at den er spændt

Mest vindende ekvipage dressur hest 2008 RHO

Mest vindende ekvipage dressur hest 2009 RHO

Mest vindende ekvipage samlet 2009 RHO

www.rideklubbenhammelev.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider