Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

tv2 sporten grund til de ikke viste DM
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 11:33

ja jeg blev så harm over de ikke brugte tid på at vise Dm i dressur på Broholm i år(eller jo brugte små 15 sek på tv fyn)så sendte dem en mail - åbenbart er der i deres øjne ikke nok folk der har interesse i ridning på højt plan - men at bruge tid på at sende fra en serie 1 fodboldt kamp - ja se det er åbenbart meget fornuftigt i deres øjne

Hej Anja.

Tak for din mail.

Vi har desværre haft nogle problemer med vores postkø, så derfor får du beklageligvis først et svar nu.

Vi forsøger hver dag at finde og bringe de sportsnyheder, som vi vurderer, at flest seere vil være interesserede i. Og selv om hestesport bestemt interesserer mange mennesker, så er det generelt ikke én af de helt store sportsgrene. Det betyder ikke, at vi ikke dækker f.eks. dressur, men det er ikke den sport, vi prioriterer højest.

Samtidig handler det altid om, hvad der ellers sker på dagen, og i weekenden 2-3/6 havde vi ikke nogen sportsnyheder om søndagen på grund af det britiske regentjubilæum. Og derfor har vi formentlig valgt DM i dressur fra i den pågældende weekend.

Med venlig hilsen/best regards

Mette Mostgaard Maltesen
Redaktør, TV 2 Sporten

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: anja svensson [mailto:anjaesvensson@hotmail.com]
Sendt: 2. juni 2012 20:05
Til: TV2
Emne: DM i Dressur 2012

Hvor er det dog en skam at man på TV2 ikke bakker mere op omkring vores dygtige ryttere som i disse dage rider DM på Broholm på Fyn - og også her hvor det endelig hold til OL bliver udtaget - der bliver vist fodboldt,håndboldt,tennis, og golf - men ikke ridning - hvordan kan det være - vi har nogle af verdens bedste ryttere her i landet - burde det ikke kunne give sende tid?

med venlig hilsen

Anja Svensson fra Skive

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 11:46

Det er vel som de siger - mangel på interesse.

Jeg kender faktisk ingen der sker hestesport, ikke engang de som selv har hest. Hvorimod næsten alle ser håndbold og/eller fodbold og kan da også komme i tanke om i hvertfald 10-15 stk i omgangskredsen, der ser golf.

0
0
Svar på denne tråd

tja.................
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 11:54

nu har jeg da været i hesteverden en del år efterhånden og kender mange som efterspørg ridning på TV - og som jeg skriver vælger de den weekende bla at sende fra en serie 1 fodboldkamp - hvis man kan bruge tid på det så burde der være lige så mange som har interesse i at de viser DM i dressur

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 15:05

Altså ikke at det giver mening, men jeg kender rigtig mange der gider se serie 1 i fjernsynet

0
0
Svar på denne tråd

stemte
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 15:07

Hej TS

Undre mig også, da man for nylig kunne stemme inde på tv2 omkring hvad der var for lidt af og hestesporten kom ind som en klar vinder.

Har da også fået mail tilbage hvor de takker for min henvendelse. Så synes da det er at tage @!#$ på os hvis de stemmer vi har givet ikke betyder noget

Kom igen tv2.

Mvh Heidi

I have CDO, its like OCD.

Only the letters are in alphabetical order.

like they should be.....

0
0
Svar på denne tråd

hestesport i tv
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 16:45

Om der så endelig vises noget i TV, så ser jeg det ikke.

Jeg har ikke lyst til at støtte det ridning som vises, som i mine øjne er rædselsfuld.

0
0
Svar på denne tråd

ange- enig
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 17:12

Enig med Ange. Måske bare lidt hårdt ordvalg.

Jeg kender også mange der ville se heste i fjernsynet, men ikke særlig mange af dem vil bruge tid på at se f.eks de store stævner. Det er altså ikke særlig fedt at se på ;)

Vi er jo efterhånden ved at være GODT mange mennesker som synes ridning bør være harmonisk, og smukt at se på. udført af 2 GLADE individer ( hest og rytter) Og DET finder man altså ikke til de store stævner ;)

Så Herfra heppes der helt sikkert også på fjernsyn med heste. Men det skal enten være harmonisk eller lærerigt. ;)

Så er det godt man kan se eponatv *G*

0
0
Svar på denne tråd

StaldShamrock
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 20:49

Ja det er et lidt hårdt ordvalg men.. når hesten ikke længere er et levende individ men et redskab til at man kan opnå succes.. pyha, så er det i mine øjne rædselsfuldt! for så bliver hestens behov, som et levende individ, tilside sat for ens halv (nu kommer hårdt ordvalg igen) perverse behov. Vi snakker jo om en rød sløjfe som man kan købe nede i supermarkedet til en 10'er, og betyder sådan en ligegyldigt materiel ting mere end et individs liv, ja så møder jeg op med høtyv og fakler :P Så slemt synes jeg at det er *G*

MEN! der er nogle få gange, nogle harmoniske ekvipager, jeg orker bare ikke at sidde med sure opstød og tårer i øjnene i 1,5 time for at spotte den éne ekvipage eller to.

Så det passer mig fint at der ikke vises så meget hestesport i TV, for så støttes disse personer ikke for det som de står for, og det som de foretager sig :)

Så, som du skriver, så hepper jeg for harmonisk og/eller lærerigt heste TV

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 13:58

Ange: Ikke fordi jeg ikke forstår og tildels mener det samme som dig, men til de store stævner er det jo altså ikke bare en sløjfe til en 10'er der er på højkant.

I mange af de større springstævner er det fx biler og rolex ure + en pengepræmie. Ikke at det retfærdiggør at hesten ikke behandles ordenligt.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

AnjaPrice
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 14:04

Nej biler og ure koster nok mere end en 10'er *G*

men at man til stadighed tilsidesætter et levende individs behov for en materiel ting.. biler og ure findes der rigeligt af, individer findes ikke i flere eksemplar - og så er de levende :P men ja, den del er vi jo enige om :)

0
0
Svar på denne tråd

upassende
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 08:39

Denne tråd omhandler ridesport på TV, ikke jeres mening til konkurrencesport generelt. Temmelig frækt og aldeles upassende at overtage den, med jeres i denne sammenhæng, ligegyldige meninger om ridning generelt!

Der er rigtig mange som jeg kender, der efterspørger og gerne vil se ridesport på højt plan på TV, og ridning er deltagermæssigt en af de store sportsgrene i DK så jeg kan absolut kun være enig med trådstarter i at det ikke giver mening at prioritere en serie 1 kamp.

Det er nok desværre en spørgsmål om kroner og ører og der er ikke så mange penge i at vise hestesport:-( jeg håber dog stadig at de måske efterhånden kan lokkes til at vise bare lidt mere seriøs hestesport i TV..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider