Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mundkurv -shetlænder -anbefal
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 23:16

Jeg har her i dag måtte konstantere at min shetlænder er blevet fed af at gå på døgngræs synes slet ikke han så så tyk ud i lørdags, men nu ser han forfærdelig ud, så han var sikkert også tyk i lørdags .

Er kommet frem til at jeg må forsøge med en græsnings mundkurv til ham, men hvilken? Hvad for nogle kan I anbefalde og evt str til en shetlænder?

Det er umiddelbart ikke en mulighed at han kommer væk fra døgngræs, da det ikke er mit sted, så jeg bestemmer jo ikke . Der er ikke andre muligheder i nærheden...jo en rideskole med MEGET begrænset foldtid, hvilket heller ikke er løsningen.

Vil derfor kigge på mundkurve imorgen, men vil gerne høre hvilkne erfaringer I har.

Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)

RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 19:34

er der hvirkelig ingen der ved??

Har købt en blød mundkurv med gummi i bunden, da det var hvad jeg kune skaffe i nærheden. Nu spændende om denne vil fungere, men håber det .

Er dog lidt i tvilv om str? købte en pony, men ved ikke om den er for smal i selve kurven....den sidder til, men jeg kan fået par fingre imellem, men ved ikke om det er for stramt??

Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)

RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider