Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sadel til fjordhest ?
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 21:31

Hvilke salder har I god erfaring med til disse heste ???

:-))

0
0
Svar på denne tråd

nogle.....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 22:31

Den sadel der ligger bedst på Annabel er en Passier ice revolution, eller en spalding.

Hilsen Mette

Der har spist sig rask fra leddegigt

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag

og barfodstrimmere burde forbydes....

0
0
Svar på denne tråd

upsups
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 23:37

Jeg har en special syet Jeremy Rodge dressur sadel. Super lækker kvalitet, og lavet efter mine og hestens behov. også kostede den kun 15.000 kr, hvilket jeg syntes er yderst formidabel pris for en sadel syet på mål:)

Min fjordhest er kort, uden noget rigtigt sadel leje, umarkeret manke, rund om ribbene uden at være tyk.

god sadel jagt

Min fjordhest er bedre end din;)

Elsker mors Gule Upse Musse

R.I.P Gribaldi

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 09:51

.. af dressursadler en Trainers Jessica, en Rider's Company stofsadel (på en kort og bred type) og et par Skals-sadler. Desuden har jeg et par kombinerede Hubertus af ældre model (30 år eller mere).

Med undtagelse af Lando, der bruger RC'en, så har vore heste faktisk velmarkerede manker og et godt sadelleje, så vi har ingen problemer med sadler.

Jeg ser enormt mange forskellige sadler på fjordhestene. Før i tiden var det næsten Kieffer og Stübben Siegfried det hele, men i dag bruges både Kieffer, Stübben, Passier, Trainers, Sommer, Windsor, Wintec, Bates og mange flere.

Mit bedste råd er, at du allierer dig med en god sadelmager!

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja, en sadelmager havde jeg tænkt mig...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 18:08

....men ham jeg spurgte (sadeleksperten Vordingborg) mente bestemt jeg skulle holde mig fra Trainer og Passier .... og jeg synes bare at læse at rigtig mange bruger Trainer ......

Han har fin markeret manke og fint sadelleje, men en anelse lige i ryggen ..... og så er han naturligvis lidt bred idet :-)

Måske jeg skulle prøve at tale med en anden sadelmager .... ham her ville meget gerne tale for en Optimum

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider