|
|
| træpiller - hvor køber i(sjælland) ? |
|
|
hej hvor køber i træpiller og hvad giver i for dem? søger helst steder på sjælland 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alle steder har dem |
|
|
alle byggemarkeder har træpiller- lige så har DLG og andre foderstof steder. Regn men en kg pris på ca 2 kr pr kg- det giver vi for de piller vi fyrer med (svinger mellem 1,75-2,0) Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum.. |
|
|
Har tjekkede hos byggemarkederne, de har ikke pt da det er en sæsonvare. DLG sys jeg er for dyr i forhold til de par steder jeg ellers har fundet. Var bare for at hører om nogen kendte nogen steder hvor de kunne fås billigere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Land & Fritid |
|
|
Har træpiller af god kvalitet til rimelige priser  Det er korrekte, at mange byggemarkeder kun fører dem i fyringssæsonen, men du kan altid prøve at kontakte dem og høre om de stadig har nogen på lager.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234... |
|
|
Som sagt har jeg fundet et par steder der er billigere end land og fritid så nej jeg synes ikk de er billige hos land og fritid. Har kontaktet byggemarkederne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hkjklhkl |
|
|
Tommy mikkelsen i Sorø.... De kan købes i pallevis hos ham, eller stykvis hos dyrenes eldorado som lejer sig ind hos ham. Jeg giver 38,- for 16 kg. ved køb stykvis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træpiller |
|
|
Har du prøvet NAG i Helsinge ? Kender ikke prisen i poser, Vi køber i løs vægt til pille fyret og giver ca 6000 for knap 3 ton. Hvis det er til strøelse til hestene har jeg sidst købt rapspiller hos Nobel Food - ved ikke om de har træpiller, men det er da et forsøg værd. De var super søde og leverede på adressen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskel på træpiller |
|
|
Jeg har prøvet at købe træpiller i et byggemarked og kunne hurtigt konstatere at kvaliteten var væsentligt dårligere end dem jeg køber hos Biobrændsel i Ringsted. Så måske det er en smule dyrere, men kvaliteten er bestemt også bedre. De er hårdere presset og suger meget bedre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Ja Henriette |
|
|
Det er supergode træpiller han har der Det samme er deres tørv. Og en meget serviceminded virksomhed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor køber |
|
|
Du selv hvis du har steder der er billigere end DLG? Jeg skal bruge til strøelse og der er jeg ligeglad med brænde værdi. I øvrigt er de fra DLG elendige til fyring efter vores erfaring
Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk Præstemarkgaard 2 ledige bokse ved Slagelse - skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sbasmsm, |
|
|
*** Diva af Bækkeskov - 2007 Bækkeskovens Yudo - 2010 Oldenborg & Shetlænder fra Stutteri Bækkeskov ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træpiller |
|
|
Annika ?og Raungårds Dina? : ; hvor på hjemmesiden står de til 1850 leveret? kan slet ikke finde noget i den prisklase på den hjemmeside du linker til bor i nærheden så kunnevære ideelt hvis man kunne få dem til den pris..
mvh sussie.. nu med ceduina ox..og jasmin. cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danish Agro |
|
|
Danish Agro til 1699 kr. for en palle med 900 kg. på. (prisen på pallen kommer dog udover, men s¨kan de jo læsses af)
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Med hestene Yatzie Dandanel 28-05-10 e. De Noir High-Line Dandanel 08-04-08 e. Hotline Yesica 18-05-95 e. Red Fern - Schwedengruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|