Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Jegaard rideudstyr, fusk eller ??
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 19:47

Hej, måske kan nogle fortælle mig om det er et enkeltstående tilfælde, eller noget gentagende.

Jeg købte et par busker hos Jegaard rideudstyr, men måtte returnere dem da de ikke passede.

Nu er det efterhånden over 14 dage siden, og de svarer simpelthen ikke på mine emails ! Jeg har skrevet flere gange, første gang spurgte jeg pænt om de havde modtaget mine bukser retur. Anden gang lidt mere HALLO !! og tredje gang er jeg ved at miste tålmodigheden.

Desværre har jeg så også kun sendt dem retur som brev post, ikke pakke, så jeg kan ikke spore dem, om de har modtaget dem retur.

Hvilket er min egen skyld, men men, de kunne da i det mindste svare!

Jeg håber det er en kæmpe misforståelse, men det er godt nok mærkelig kundeservice at man ikke svarer på kundernes mails, og bare stikker hovedet i busken.

De skal ihvertfald ikke regne med at jeg handler der igen. Og til jer, vogt jer hvis i returnerer som brev !

Skal nok følge op på historien !

hej igen,

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har handlet i butikken...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 19:58

... men aldrig købt over nettet.

Men servicen i butikken fejlede bestemt ikke noget! Og de varer jeg har købt derfra holder stædigt stand år efter år ;-)

Men øv, at du ikke kan få fat i dem :-(

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Jegaard
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 20:20

Har handlet igennem nettet med dem uden nogen som helst problemer, sender hurtigt osv. Men ja du skulle nok have sendt den retur som pakke

Lisa

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 20:27

Ringe til dem?

Har du prøvet det?

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på præsentation.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

jeg....
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 20:50

Jeg mailer regelmæssigt til min lokale butik - de har også webshop.. De svarer på hver 3. mail jeg sender....! :)

Og der fejler den fysiske service normalt heller ikke noget, alt efter hvem der ekspederer. *S*

Men jeg ville bestemt ringe, der kan de ikke overse en....

Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd

sjovt nok
Forfatter: 
Dato:  02-05-2012 12:47

Så kom der pludselig en mail fra butikken om at de havde modtaget mine bukser og returneret mine penge.

Jamen det var jo dejligt, så vil jeg vente og se om de også går ind på min konto.

Mit næste skridt var en opringning, og derfter havde jeg aflagt dem et besøg.

men ser ud til at det ikke bliver nødvendigt.

Håber de opper sig lidt fremover.

hej igen fra Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider