Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

kiropraktor,fys eller dyrlæge falster
Forfatter: 
Dato:  25-04-2012 12:30
Hej . Jeg var til undervisning i køreforeningen i går med min hest. Underviseren syntes der var noget galt med hoften og at jeg skulle få fat i en kiropraktor til min hest. Jeg bruger normalt Casper degel som dyrlæge. Har i nogle erfaringer her om hvad jeg skal bruge, dyrlæge.fysioterapi eller kiroptaktor

Mange hilsner Ginnie.

Du må aldrig have så travlt at dine engle ikke kan følge dig.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  25-04-2012 17:24

Jeg mener at Kasernens hesteklinik i Næstved kører sydpå.

Dyrlæge Stinne Olsen er kiropraktor. Hun er en meget behagelig og dygtig pige som taler et sprog som er til at forstå.

Der er også Linus Camitz som ved hvad han har med at gøre.

Jeg synes også han er en behagelig person og rigtig dygtig.

Jeg har haft begge til at udfører kiropraktik på min hest endda mange gang. Så de får helt sikker min anbefaling.

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Dygtig hestefys
Forfatter: 
Dato:  25-04-2012 18:56

Jeg kan varmt anbefale Anne Seeger.

www.denmobilehestefys.dk/ Hestefysioterapi_Osteopati.html

0
0
Svar på denne tråd

dfghjk
Forfatter: 
Dato:  28-04-2012 08:23

Hej igen.

Tak for jeres foreslag. jeg er blevet tilbudt at være med i Idestrup d. 1.Maj når der kommer en kiropraktor der hedder Sune fra kasernen eller næstved.. kender nogen til ham ?? og så har jeg fået et tlf på en kiropraktor der hedder Helle som samarbejder med massør Ellis . nogen der kender Helle ?

Mange hilsner Ginnie.

Du må aldrig have så travlt at dine engle ikke kan følge dig.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2012 21:35

Kender ikke Sune, men han skulle vist nok komme fra Faxe dyrehospital og har hørt han skulle være rigtig dygtig.

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Sune fra
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 09:05

Faxe skulle være rigtig god!

Kasernen kører også til Lolland og Falster.

Her på øerne har vi i øvrigt en ret dygtig fysioterapeut:

Charlotte Ravnbo

Hun er rigtig behagelig og grundig samt i øvrigt meget OBS på den hest hun har fat i (y)

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

5-års kat II pintovallak sælges.

0
0
Svar på denne tråd

sinne....
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 09:33

er dyrelæge stinne olsen kiropraktor også? troede kun det var linus der er det på kasernen..

hvor henne står der stinne er? da ikke på deres hjemmeside..

bortset fra det er hun en meget behagelig dyrelæger. utrolig sød :)

mvh sussie..

nu med ceduina ox..og jasmin.

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd

Sune Hansen
Forfatter: 
Dato:  30-04-2012 13:13

Hvis det er Sune Hansen du mener, så kommer han fra Faxe Dyrehospital, og han er simpelthen super dygtig!! Han er både uddannet dyrlæge og kiropraktor, hvilket er smart ift vurdering af symptomer og behandling. Han har været hos min hoppe to gange nu efter nogle store rygproblemer, og jeg har fået en helt ny, glad og velgående hest. Vi har stadig noget vej igen, men hver gang han har været der, har der været store tydelige forbedringer, så han får mine varmeste anbefalinger!!

Desuden har jeg hørt godt om Linus Camitz fra Næstved, og Maja Guldborg fra Haslev (men hun kører ikke ud).

Held og lykke med hyppen!

0
0
Svar på denne tråd

Faxe....
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 11:15

Nu ved jeg godt det er en Kiro, eller fys du søger og ikke en til en handelsundersøgelse el. lign, men vil alligevel fortælle dette som en pige lige har været igennem med sin pony som blev undersøgt hos Faxe

Nu ved jeg ikke hvem fra Faxe der handelsundersøgte en pony som blev solgt til en pige ude hos os. Men det viste sig at ponyen var halt på 3 ben! Rigtig meget endda, gaffelbåndsskade på 2 ben, seneskade på det tredje. Den gik ifølge dyrlægen i Faxe rent igennem. De var ikke selv tilstede da ponyen belv undersøgt. Den kom hjem, og der var den ikke rengående da pigen ville ride den.

Nu er den lige kommet retur igår, efter undersøgelse af Peter Sommer og mener også det var Jarløv, og der var intet at diskutere, skaden var opstået inden den blev solgt... Så Jeg ville persoligt passe på med Faxe.

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktik
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 12:59

Kan varmt anbefale Sune fra Faxe - han er superdygtig og rar at arbejde sammen med.

Han giver kiropraktik på hestenes præmisser, og er meget tålmodig med dem - ikke noget med at hidse sig op eller skælde ud, hvis hesten flytter sig eller ikke vil stå stille.

Charlotte Frigast er også utroligt dygtig, men hun vil vist helst arbejde hjemme - hun bor ved Ringsted - så det er lidt et problem, hvis man ikke kan/vil køre efter det.

Vi benytter udelukkende Sune eller Charlotte til vores heste, når det gælder kiropraktik eller akupunktur, og med vældig gode resultater.

til begge herfra!

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 18:13

Stinne Olsen fra Kasernens hesteklinik er næsten lige blevet udddannet kiropraktor, mener hun sagde for 1 månedstid siden da hun var ude ved min for 1 uge siden. De manglede jo en efter Elin Jørgensen rejste. Tror bare ikke de har nået at få opdateret deres hjemmeside

Stinne er meget omhyggelig - hun brugte 1½ time på min, men han havde også nogle låsninger som ikke lige ville makke ret.

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

stinne....
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 19:17

jeg spurgte en af de andre dyrelæger igår fra kasernen ja han sagde godt hun lige er uddannet. syntes hun er yderst behagelig dyrelæge hvilken også har stor betydning for mig, så skulle jeg bruge en kiropraktor så var hun ihvertfald en af de første jeg ville kontakte ..

men de har jo også stadig linus som skulle være meget dygtig.

mvh sussie..

nu med ceduina ox..og jasmin.

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  02-05-2012 06:02
Ja Linus er også rigtig dygtig - det synes jeg alle dyrlægerne fra Kasernen er;)

Mvh Kit
0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  02-05-2012 07:09

Sune er rigtig dygtig..

Men hvis jeg var dig ville jeg helt klart vælge Helle.. Helle er rigtig dygtig og samarbejder som du selv beskriver med Ellis Prier..

Jeg bruger selv Ellis og Helle og kan rigtig godt lide, at der for en gangs skyld er en massør og kiropraktor der samarbejder.. Har Ellis ud fast og hvis hun finder problemer ved min hest, får jeg Helle ud.. Og hvis der nu er et problem på hesten som Helle retter, kan Ellis følge op på det, så problemet hurtigere fortager sig..

Desuden er de meget billigere end nogen af de andre, de lytter til en og hjælper også hvis der skal ændres noget i træningsprogrammer el. lign..

Knalddygtige mennesker rent ud sagt.. ;-)

(Og så er Ellis desuden lokal) ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider