Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hestehandler på vestsjælland?
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 14:17

Jeg går og leder efter nogle hestehandlere på vestsjælland, da jeg går og leder efter en ridehest.

Er der nogen der kender et par hestehandlere og kan give mig adressen ? :D

DET SKAL VÆRE PÅ VESTSJÆLLAND :D

Knus Helene

! Nu med Pintovallak !

0
0
Svar på denne tråd

Ridehest?
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 17:37

Hvis du skal have en bare nogenlunde god ridehest, så er det ikke hos en hestehandler du skal købe den. Der er nogle få som sælger gode heste resten sælger bare affaldsheste. Her på Sjælland kan Lars Frederiksen i Skibby og Eliasen i Slangerup anbefales.

Mvh. Charlotte

Züchten heißt denken in Generationen

Sælges:

Lille allround-vallak

0
0
Svar på denne tråd

øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 17:51

ikk lars frederiksen i skibby

hold dig væk fra ham

torben i rønned enb flink rar mand

og du kan stole på han bytter retur hvis ikke du tilfreds

og så har han relistiske priser

hvad der ikke kan siges om lars

allround hest købes ,,,,

på hestens præmisser

0
0
Svar på denne tråd

hjemmesider? :D
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 18:03

Har de nogle hjemmesider hvor man kan se deres heste? :)

Knus Helene

! Nu med Pintovallak !

0
0
Svar på denne tråd

Hestehandlere nej tak
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 21:45

Hej med dig - jeg vil anbefale dig at kigge efter din kommende hest f.eks. her på heste-nettet eller andre lignende web-baserede portaler. Du kan kan også lige tjekke Nyt Hesteliv, de formidler også helt raske heste mellem familier. Du skal tænke dig godt om ift. at købe hest ved en hestehandler. Håber du finder den helt rigtige hest - held og lykke med det.

0
0
Svar på denne tråd

Hårde krav
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 21:58

Tro mig, jeg har kigget på ALLE sider, hver evig eneste dag, men jeg er ret kræsen, og jeg har desværre ikke mange penge at gøre godt med..

Du kan selv høre;

Pris; ca. 10.000,-

Max alder; 17 år

Min. stg; 160 stg

Gerne med lidt bredte

Skal være nogenlunde trafiksikker

Må ikke bukke, stejle, sparke, bide eller stikke af

Må ikke have nogle gamle/nye skader (Uanset om det påvirker ridning eller ej)

Behøver ikke at kunne en helt masse, bare basisridning

SKAL VÆRE NEM AT STOPPE!

Skal kunne rides i natur og vej.

Jeg ved hvad jeg vil ha, men har ikke pengene til det.. Så opsparingen er gået i gang, men det går ikke så hurtigt når jeg i forvejen har et lille plag, der elsker at bruge penge på diverse ting og sager ;)

Så du kan godt se mit problem ikk? :)

Knus Helene

! Nu med Pintovallak !

Søger en sød hest, 160-190 stg, gerne en bredere type, max 17 år, INGEN skader, skal bruges til skovtur, dressur og minimale spring.MAX 11.000 kr!

Ring/skriv 60482849 ...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 22:05

Torben i rønnede.

Har ingen personlig erfaring med ham, men ville ik selv købe hest af ham pga jeg ofte ser på billederne at hestene/ponyerne går med sadler der på ingen måde passer, og så kan det jo ik undgåes hesten får ondt..

http://www.dkhorses.com/

Lars Frederiksen

Heller ingen erfaring med ham

http://www.hestehandel.dk/dk/

- Heidi -

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 22:07

Jeg købte en hest hos Torben i 2005, og hun var helt fantastisk! En af dejligste heste jeg nogensinde har haft, desværre er hun nu i hestehimlen.

MEN......hun var et medlidenhedskøb der var meget underernæret (hun havde en krybbefuld foder, som hun ikke rørte og det gjorde sig også gældende for godbidder, så et godt tegn på mentaltilbagetrukkenhed. Hun var omkring 15år (troede han, hun viste sig at være omkring de 20år), var skævbenet, stiv som et brædt til trods for, at det var tydeligt at hun engang havde været godt skolet, hun gik konsekvent stillet til den ene side af bare stivhed/skævhed i skroget, hun havde en kæmpe bule ved kæben som viste sig at være en ubehandlet infektion i spytkirtlen der nu havde dannet noget arvævsligende. Hun var totalt barberet, og jeg mener OVERALT! Hun havde 4 strå i halen, men pandelok, manke og pels var der intet af. Hendes papir fra indførsel til DK fik jeg ikke med da jeg købte hende, og godt det samme for der stod blot: Hvid hest, Sandy (samt Torbens adresse). Og denne herlighed kunne jeg få for den nette sum af..18.000kr og NIX pris forhandling.

Men jeg kunne ikke få over mit hjerte at lade hende blive der og ende i en uvis skæbne , så hun kom med hjem, og fik sit eget flotte navn Envy Me. Hun var den mest hårdføre lille dame, og helt fantastisk på alle måder! Men fandme ikke et fund til prisen skulle jeg hilse at sige.

Næh...jeg ville prøve at forhøre mig rundt andre steder, med mindre at du har gjort op med dig selv at du vil give en hest en ny chance. Og at du er klar over de "nisser" der hører med i form af evt. skader, kiropraktor/tandlæge/dyrlæge behandlinger.

"Why breed and buy, when homeless die?"

Kig forbi Graeskehunde.dk & Galgo-sos.dk Disse hunde fortjener det og trænger bestemt, og venter blot på at nogen vil give dem et varmt og trygt hjem fuld af kærlighed

...

0
0
Svar på denne tråd

Der er da
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 23:52

mange hestehandlere ... du må se dig for

Men husk på, de tager altid lidt mere for varen end hvis du købte privat, til gengæld kan du altid bytte.

Hvad med Jes Madsen fra Værløse, jeg har kun gode erfaringer med ham

Karin

0
0
Svar på denne tråd

Hestehandler
Forfatter: 
Dato:  26-04-2012 00:54

Jeg har købt min gamle oldenborg blanding hos Torben i Rønnede for mange år siden og det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort

Har haft ham i 14 år og han blir 24 år her til sommer

Kender flere der har købt hos Torben med godt resultat,men et godt råd så håber jeg at du har rigtig god forstand på at kigge heste ellers få en eller flere med som har..

Husk at flere øjne ser bedre end kun to og Torben kan sagtens snyde hvis han fornemmer du ikke har helt styr på sagerne

Held og lykke med at finde "HESTEN"

Nu med Oldenborg vallak Don Juan af Lundsager og oldenborg blanding Kasmir <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

Hestehandler.
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 22:38

Jeg anbefalder Kim Rasmussen fra Sandved :-)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-05-2012 11:21

kan så ikke anbefale Kim. han fusker med alder og priser og hestene havde ikke de lovpligtige vilkår sidst jeg var der...

Med de 3 skønne muler

Cody, Walentin og Kind of Magic

RIP Alfred 2011-2012

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider