Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

KDH, Tryg og Alm. brand?
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 21:32
Har haft ordentlig kontakt med tre forsikringsselskaber: Almindelig brand er temmelig dyre. For en hest forsikret til 20000 skal man give 833 kr. i uanvendelighed, 1087 i sygesikring(60% uden selvrisiko og op til 23000) og 983 kr i livsforsikring. Ialt 2903 kr. Forsikring kan dog tegnes under 15 år. og holder til 22 år. Uanvendelighed under 12 år. I Tryg koster en sygesikring 750 kr. og dækker op til 25000 kr. Ifølge deres folder giver de 75%. Livsforsikring er 1200. Fik at vide, at med uanvendelighed løb det hele op på 2500,- kr. En hest kan tegnes under 16 år og op til 22 år. Uanvendelighed under 12 år. KDH kan jeg ikke blive helt klog på. Jeg har ringet til dem, men blev bare bedt om at kigge på hjemmesiden. På deres hjemmeside ser du ud til, at hesten skal være under 10 år, før man kan forsikre. Kan det passe? Deres fulde livs- og uanvendelighedsforsikring er 1392 kr., men der står ikke noget om, hvad en tillægssygesikring koster. De har godt nok en selvstændig, men den dækker kun til 13000. De dækker med 75%, men 13000 er ikke meget, synes jeg. Nogen erfaringer med KDH?

~ Grev Axell ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen! -Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 01:14
Jeg har KDH. Jeg har livsforsikringen og uanvenligheds forsikringen, det giver jeg 330 kr. for pr. kvartal. Andet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Hvis du har et konkret spørgsmål, må du kunne ringe til dem og spørge?
Mvh Dithe Den HELDIGE ejer af Sputnik & Oldenborgeren Højskovens Tinto:-)

I kan se billeder af vidunderne på min profil dithe82 {> {> {>

Speciel er jeg, men hvem er ik´ det? ;-)

:-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P

HELT NYT HORSEPOWER VINTER/ALLROUND DÆKKEN STR.115.
0
0
Svar på denne tråd

KDH´s sygeforsikring
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 22:39
Er pr. år, ikke alt ialt. Så er det vel okay, eller? Der er vist også forskel på om det er den med eller uden selvrisiko. Har undersøgt markedet gennem flere år, og KDH synes stadig at være den billigste og den bedste...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider