Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Pris på fuld omstopning af sadel.
Forfatter: 
Dato:  13-04-2012 21:35

Jeg har en sadel, der har været stoppet på en meget speciel måde, og den stopning skal ændres, da jeg enten skal have solgt sadlen eller selv skal bruge den, men jeg synes, der er rigtig stor forskel på, hvad de forskellige sadelmagere tager.

Hvem bruger du som sadelmager, og hvad tager vedkommende for en fuld omstopning af sadlen, hvor alt indmad skal skiftes? Der skal ikke indregnes kørsel og endelig tilpasning med i prisen.

Hilsen Maria

Livet er for kort til bekymringer

-Men hvor er det svært at lade være

Nu med pony på efterskole

0
0
Svar på denne tråd

fsfdssf
Forfatter: 
Dato:  16-04-2012 18:44

Jeg gav 3500 for omstopning og skift af alle gjordstropper. Han kom ud og tjekkede sadlen. Hvis stopningen er faldet sammen efter 3 mdr er der en gratis tilstopning.

Jeg brugte sadelmageren fra skals

V.H.

Tanja D.

Nu med drømmehesten "Højbo's Veranzo/Hubert"

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  16-04-2012 18:55

Charlotte (y)

Jeg giver 1.500 kr for at få tjekket sadlen på dyret (frit og under rytter) Fuld omstopning. Alt ud - nyt ind. På med sadlen og ride igen indtil det ligger. Så syer hun den sammen. Alt foregår på stedet hvor hesten står på ca 1.5 times tid.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 12:26

2100 .. for samme som Sandra .. :)

gav så godt nok over 900 kr i kørsel .. (udover de 2100 )

dog havde hun min sadel med hjem, og skiftede den fuldstændig, efterfulgt af opfølgning og tilpasning ..

:)

hun hedder Stine, kan ikke huske hendes efternavn ..

. Nadja & Max Nobel .

..Se ik kritik som noget skidt..

.. brug det som en mulighed til at forbedre dig ! ..

5 stk. 100 kg wrapballer sælges for 650 kr, afslag ved hurtig handel, afhentning !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider