Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Billig rideklub søges
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 14:20

Jeg søger en billig rideklub under DRF, så jeg kan starte et enkelt lille stævne i ny og næ for sjov.

Kender du en billig klub - uanset hvor i landet - hører jeg meget gerne om den!

Jeg har desværre brugt pengene på at revaccinere min hest, før DRF lavede reglerne om igen-igen, så der er ikke råd til at støtte den lokale klub. :-(

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 14:51

så kunne det være rart at høre hvad billigt var, før man begyndet at anbefale et sted :) Billig er jo en bred defination

"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 15:09

Hvis jeg bare vidste, hvor billigt man kunne få det, så ville jeg jo selv have fundet stedet. :-D

Men desværre findes der ikke mulighed for at overskue priser og lignende noget sted, såvidt jeg er orienteret. Derfor ved jeg heller ikke, hvad en billig rideklub koster.

Jeg søger bare den billigst mulige løsning og håber, at andre måske har gjort det samme og derfor kan give et godt råd videre.

Den lokale koster omkring 700,- for et år. Det er dyrt i mine øjne, når jeg ikke bruger klubben overhovedet og kun planlægger at starte et enkelt, måske to stævner for sjov i løbet af sådan et år.

0
0
Svar på denne tråd

TUmle tum
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 15:36

men så skal du vel have en klub i dit nærområde, det hjælpe jo ikke jeg siger min klub er billig, men ligger i den modsatte ende af landet, med mindre du ikke har noget i mod at køre til den anden enden af landet for et stævne, går ud fra at man stadig skal medlem i det disktrikt som man vil starte i ? Eller er det lavet om siden jeg startede for nogle få år siden

"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd

Rideklub
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 15:50

Mener da de fleste rideklubber kan du få stævne medlemsskab.

Horseware - Rambo - Rhino - Amigo

Udsalg Rambo Duo

Alt foder afhentet i butikken - 10%

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 15:55

Aner intet om, hvorvidt man skal være medlem i distriktet. Det skal man da nok, de har så mange regler i DRF.. ;-)

Jeg har aldrig hørt om stævnemedlemsskab, men det skal da undersøges, tak, Annette. :-D

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx,
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 19:02

Hej,

Det er ikke tilladt for klubberne at tilbyde stævnemedlemsskab længere. Det er det i hvert fald ikke her hos os i distrikt 10.

Men for at du får noget ud af at være medlem af en klub, så skal det vel næsten være en i det distrikt, hvor du hører til.

Prøv at finde distriktets hjemmeside og så gå klubberne igennem - så burde det være til at finde en der er OK billig. Jeg ved i hvert fald at her i distrikt 10, så er der lige åbnet sydjysk rideklub og de er ret billige med deres medlemsskaber...

Jeg har lige meldt mig ind i Kolding Rideklub - de er lidt dyrere, men vil gerne støtte den klub, hvor jeg har størst tilknytning.

Håber du finder ud af det :-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 19:54

Mange tak for svar - øv bøv, at de billigere medlemsskaber ikke er tilladt længere. :-(

God ide at prøve at se distriktets rideklubber igennem. Der må være en billig en imellem! :-D

Jeg får desværre intet ud af at være medlem af en rideklub udover muligheden for at skrive klubbens navn på tilmeldingen til stævnet. Jeg har de nødvendige faciliteter, hvor hesten er opstaldet, har min egen dressurinstruktør og rider en del i skoven. Jeg har ikke noget at bruge en rideklub under DRF til. Vi er en flok meget aktive ryttere i området, som laver en del sammen og organiserer kursusdeltagelse og andet. Så jeg er dækket godt ind med den slags helt uden rideklub. :-)

Klubmedlemsskab er en afgift for at kunne deltage i stævne, intet andet, så derfor vil jeg prøve at holde den afgift så lav som muligt. :-D

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 19:55

Mange tak for svar - øv bøv, at de billigere medlemsskaber ikke er tilladt længere. :-(

God ide at prøve at se distriktets rideklubber igennem. Der må være en billig en imellem! :-D

Jeg får desværre intet ud af at være medlem af en rideklub udover muligheden for at skrive klubbens navn på tilmeldingen til stævnet. Jeg har de nødvendige faciliteter, hvor hesten er opstaldet, har min egen dressurinstruktør og rider en del i skoven. Jeg har ikke noget at bruge en rideklub under DRF til. Vi er en flok meget aktive ryttere i området, som laver en del sammen og organiserer kursusdeltagelse og andet. Så jeg er dækket godt ind med den slags helt uden rideklub. :-)

Klubmedlemsskab er en afgift for at kunne deltage i stævne, intet andet, så derfor vil jeg prøve at holde den afgift så lav som muligt. :-D

0
0
Svar på denne tråd

ERD...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 20:06

Hej,

Jeg er med i ERD http://www.enduranceriders.dk/ fordi jeg ville starte et par stævner for nogle år siden... Nu er jeg stadig, fordi jeg gerne vil støtte dem. -Så kan det være jeg på et tidspunkt får brug for medlemsskabet igen.

Det koster 400kr om året.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 21:00

Super, det lyder jo decideret brugbart! :-D

Men ved du, om det er sikkert, at man kan starte stævner også fx i dressur, Trec, spring osv. på alle rideklubber, eller ryger man ind i den der regel med distrikterne?

Det er noget lidt andet med distancestæverne, har jeg indtryk af. De ryttere tager rundt i hele landet, så de kan ikke være begrænset til eget distrikt.

0
0
Svar på denne tråd

jnkhgau
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 21:10

Hej,

Jeg er ret sikker på det er en klub, man kan bruge til at starte stævner fra i alle distrikter! Også dressur mm.

Men prøv da at spørge kasseren, hun plejer at have svar på alle mine umulige spørgsmål...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 21:22

Hi hi.. Det prøver jeg! Mange tak for tippet! :-D

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 07:03

Hej

SGS tilbyder medlemsskab til 300 om året. Det er det billigste jeg kender til..

Skriv eller Ring til 22 52 09 05 hvis det har interesse.

mvh

0
0
Svar på denne tråd

Boller..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 18:50

Boller rideklub i horsens ,de er osse billige.

Vi gir 250 kr pr ½ år for voksne

og 200 kr pr ½ år for børn.

Og melder du dig ind uden for ½året så er der saføldig afslag i prisen.

VILLE ØNSKE DER VAR FLERE MED INTERESSE I HESTE

OG IKKE I PRÆMIER OG PENGE.

SUS OG AKELEJE.

0
0
Svar på denne tråd

hvilket distrikt
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 19:58

Nu ved jeg ikke hvilket distrikt du søger i, men både Tebbestrup Rideklub og Sportsrideklubben i Randers i distrikt 12 koster det 300 kr. om året for seniormedlemsskab og 200 for juniormedlemskab.

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

www.gravsnuderne.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hammelev eller rebelsig
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 21:19
Hammelev kan blive stævnemedlem for 200 kr om året (2011) pris og rebelsig koster 300 for et år Men det kommer jo an på om du vil starte D eller C stævner. Ved C stævnet er der åbent for alle klubber men D stævner noget andet
0
0
Svar på denne tråd

Hjortespring
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 22:26

Hjortespring Rideklub (HJOR) har fået nye kræfter, og har helt ok kontingentpriser - 350 kr. årligt for seniorer.

Indmeldelse og spørgsmål kan ske på hjortespringrideklub@gmail.com

Mange hilsner,
Lene

0
0
Svar på denne tråd

kristinelundridecenter
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 08:49

Ja, der er jo Kristinelund ridecenter ved Kolding (mener jeg), der kan du få et medlemsskab til 200kr årligt! :)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2012 23:45

Mange tak for de gode forslag! Herligt at have flere at vælge mellem ligefrem! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Rideklubben Marienlyst
Forfatter: 
Dato:  17-04-2012 13:50

RKM har også billigt medlemsskab. Prisen er 200 kr pr. år :)

0
0
Svar på denne tråd

billig ride klub
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 14:10

Tjele military klub er også billige. 250 kr pr år.

www.tjelemilitaryklub.dk

Military er en fantastisk sport, hvor heste velfæren er i top!

Springsadel købes!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider