Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Böckmann Classic?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2012 11:57

Hej,

er ved at kigge på brugt trailer som ikke skal koste alt for meget. Har kig på en Böckmann Classic, men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger om den, da den ikke laves mere.

Er der nogle der ved hvilken trailer jeg kan sammenligne den med? Og hvilket udstyr den har?

Eller generelle erfaringer med denne trailer? er den god?

Mvh. Christina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-04-2012 18:40

Hejsa

Den skulle vist være en blanding af Comfort og Master.

Du skal være obs på, at den formentlig er lavet med træbund..

Men ellers kun til Böckmann - de laver nogle fantastiske lækre trailere..

0
0
Svar på denne tråd

Classic
Forfatter: 
Dato:  05-04-2012 19:48

Classic er modellen mindre end Comfort, dvs. den er kortere i stykket foran hesten.

F.eks. hvis der er et indbygget sadelskab, så er der næsten ingen plads foran hesten og hen til skabet, og det er også lidt svært for en person at komme hurtigt igennem når man har trukket hesten op.

Maria Langhoff B-)
0
0
Svar på denne tråd

Classic
Forfatter: 
Dato:  05-04-2012 22:28

Jeg har en Classic årgang '06.

Ifølge Böckmann er min tilsvarende en Comfort, samme mål osv.

Jeg købte min brugt af 1. ejer. Den er med sparkeplader, topvinduer justerbare bagbomme (til pony) og uden sadelrum. Kunne være leveret med alu-bund som tilvalg, men standard er træbund.

Så vidt jeg ved er top-vinduerne også tilvalg. Justerbar bagbom, sparkeplader og sideventilation er også tilvalg.

Jeg er super glad for min trailer, den ligger rigtig godt på vejen, er dejlig lys og "indbydende" indvendig og så er den super nem at vaske

Havde tidligere en Gaupen, som lagde helt vidunderlig godt på vejen, og ville ikke "gå ned" på dette punkt med ny trailer, og dette var en af grundene til at valget faldt på en Böckmann.

Jeg havde drømt om en trailer med sadelrum, men savner det egentlig ikke. Har fået en sadelvogn som fint står foran hestene og er dejlig nem at have med omkring.

Böckmann er forresten også virkelig gode når det kommer til reservedele - "hovedafdelingen" i Skanderborg har et virkelig godt reservedelslager - gode priser, god service og kort leveringstid!

"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

Unette, Una Evigglad, Hetja & Kevin - mine hypper!

"Familieforøgelse" midt i april - Unette skal igen være mor :-)

0
0
Svar på denne tråd

Har en Classic
Forfatter: 
Dato:  06-04-2012 11:49

fra 2005 købt som en Demo model i Tyskland. Den er vi meget glade for, og da jeg havde besøg af Torben Andersen roste han især dens højde. Det er korrekt, at når det er med saddelskab er der næsten ingen plads oppe foran, men vores heste lærer at gå ind selv, så er det ikke noget problem. Desuden er der fuldstøbt gummimåtte i bunden, hvilket gør at bunden ved almindelig vedligehold ikke rådner.

;-) Bianca

Ejer og avler af guldmedaljehoppen Holballes Deeba :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider