Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i Nordsjælland/Storkbh
Forfatter: 
Dato:  19-03-2012 22:30

Hej alle

Jeg er ved at kigge efter nyt opstaldningssted til min hest og vil i den forbindelse høre jer om forslag.

Jeg søger et sted med fuldpas: foder, hø/wrap, strøelse og mugning skal være inkluderet og der skal være mulighed for tilmelding til foldordning. Ridehus er desuden et krav.

Det skal nævnes at jeg er en 19-årig springrytter og derfor gerne vil høre om steder, hvor der er gode faciliteter mht. springning og undervisning samt gerne jævnaldrende.

Da jeg bor i Hørsholm, søger jeg mht. beliggenhed gerne steder der ligger forholdsvis tæt på Hørsholm eller omegn, evt. Fredensborg. Alternativt ville et sted nær kystbanestrækningen Kbh-Helsingør være af interesse eller blot et sted på vejen mellem Hørsholm og København, da jeg til sommer skal studere i byen.

Håber meget på hjælp og på at høre om jeres erfaringer.

På forhånd tak.

0
0
Svar på denne tråd

kirkeledgaard
Forfatter: 
Dato:  19-03-2012 23:02

i fredensborg

Signe

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  24-03-2012 17:44

Kan du fortælle lidt om Kirkedgaard Signe?

Og er der andre, der har forslag?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg.. Vil..
Forfatter: 
Dato:  25-03-2012 06:50

Vil anbefale Hesselrød rideklub

KH Christina :)

Sygeplejestuderende og ryttermærkedommer

0
0
Svar på denne tråd

holmevang
Forfatter: 
Dato:  25-03-2012 10:07

Hej.

Ved ikke om det er for langt væk, med holmevang i lynge. Der er fuldpas, udluk alle dage, indluk man til fre og weekend i turnus. 2 springdage om ugen og løssprig om søn.

Jeg er rigtig glad for at stå der:)

0
0
Svar på denne tråd

flere forslag
Forfatter: 
Dato:  26-03-2012 08:56

Stald Gulaker

CapaCity

Hillerød Sportsrideklub (jeg mener man kan betale sig for fuldpasning)

Karlslunde rideklub, men det er på den anden side af KBH

Karina

0
0
Svar på denne tråd

5 år siden
Forfatter: 
Dato:  26-03-2012 10:45

Jeg arbejde der, men tror ikke det har ændret sig mig siden der, kender stadig en af staldpigerne der er der.

Dengang jeg var der, fik de klokker og gamacher af og på, når de kom ind og ud.

De går 2 og 2 på fold.

Der var nogle ejere der valgte at deres hest skulle på løbebånd inden de kom på fold, så kom de det.

Jeg ved ikke hvad der er med i prisen og hvad folk betaler extra for.

De får får mad og wrap 3 gange om dagen.

Dejligt ridehus og 2 ridebaner.

Signe

0
0
Svar på denne tråd

FHSR..
Forfatter: 
Dato:  27-03-2012 13:47

Jeg kan anbefalde Fredensborg-Humlebæk sportsrideklub aka. Digelsgården.

Vi har selvpas og fuldpas forskellende er om man selv muger eller de gør det :)

Der 3xdg foder, med i prisen, 2x wrap, ud- og indlukning. i hverdagen og udlukning i weekenden hvor vi på de forskellige folde har skiften vagter til at tage ind ca 1 gang om mdr :)

Vi har 2 ridehuse, 3 udendørs baner, 2 dressur og 1 stor springbanen :) Vi har marker man kan ride rundt om, en mose ikke langt fra og en skov efter 20min skridt :)

Vi for springundervisning af Thomas Dresler hver mandag og så har vi forskellige dressur underviser som kommer, fx. Lars fra Nygaard, Maria Fernser og mange andre.

Vi har alt fra pony rytter som både ridt LA4 PRI i dressur og distrekt i spring, samt masse heste rytter som springer :) vi er nok mest springglade ;)

Vi holder også stævner, og der er mange mulighederne at ride til 3-4 andre steder med stævner og vi har kursuser..

Udover har vi skridtmaskine og solarium til hestene.

Vi har et dejlig miljø og der er fra alle alder deroppe, vi er alle glade og snaksaglige :)

Men kig evt forbi:

http://www.digels.dk

Adr er Digelsvej 1, 3480 Fredensborg :)

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 22:20

Siger mange tak for de mange inputs.

Har set på Digelsgårdens hjemmeside, hvor der står, at ridehuskort koster 1500,- om måneden. Ved du tilfældigvis om dette beløb skal lægges oveni fuldpas-prisen eller om det kun gælder for folk udefra?

Er der evt. nogle, der kan fortælle lidt om CapaCity? Har kun været der til stævner, men vil gerne vide lidt om hvorvidt der også er seriøse hestespringryttere på min alder samt om der er mange "enkelt-hest-pensionærer" - altså folk der kun har én hest, og ikke har et helt staldafsnit til alle deres heste.

0
0
Svar på denne tråd

Ridehus og turmuligheder i Nordsjælland?
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 10:24

Er det ok, at jeg låner tråden lidt?

Jeg leder også efter et sted i Nordsjælland omkring Nivå/Humlebæk/Espergærde/ Fredensborg, fordi jeg regner med at skulle flytte op til en af disse byer (hesten skal dog flytte før jeg).

Jeg leder efter et sted med ridehus og skov/rideterræn ikke langt væk fra stedet. Jeg er ikke skovtursrytter, men vil gerne have mulighed for at komme ud af ridehuset/-banen et par gange om ugen.

Jeg har kigget lidt på Digelsgården i Fredensborg. Er der nogen, der kan fortælle om turmulighederne i nærheden?

Og er der måske nogle, der kan anbefale steder i området med både ridehus og turmuligheder?

Kiiri
*En hest er altid en hest. Men en rytter uden en hest... er blot et menneske*

0
0
Svar på denne tråd

Lysthøjgaard
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 22:11

Ved ikke om de stadig har en ledig boks. Men jeg tror at stedet vil kunne opfylde de fleste af dine ønsker (bortset fra det med mugning), og så er det kun 7-8 minutter fra Hørsholm.

http://www.lysthoejgaard.dk/

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd

Ridehuskort..
Forfatter: 
Dato:  24-04-2012 12:43

Ridehusekort til FHSR er kun fra udefra kommende rytter.

Står du på stedet skal du betale 465,- ca om året for at være medlem at >FHSR klubben og har så fri brugt af alle Facaliteter på stedet :)

undskyld det sener svar

Og til KiiRi. Man har tur muligheder på Digels. dog skal man ride lidt af vej..

Det tager ca. 5 min at skridte til mosen vi har hvor man kan galopper og det hele, og ca 20 min skridt til Skoven.

Vi har en mark lige på den anden side af vejen vi rider på og er god til at skridte varm og af på :)

Kan os fortælle af hvad jeg har hørt fra Capa City, skulle det være dyrt at stå i fuldpas deroppe. kender ikke præcis prisen, og hvis man skal være selvpas skal man selv står for indkøb af alt foder og hø samt det skal sættes frem..

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 17:20

Hvor endte du så med at stå henne?

Ejer af:

Løvets Canasta,

Baldrian

og

Stoubæks Kenzo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider