Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Smede i Jels/Vamdrup/Rødding området?
Forfatter: 
Dato:  02-03-2012 21:34

Jeg leder med lys og lygte efter en ny smed, men synes simpelthen det er svært at finde en smed, som tager nye kunder ind :-(

 

Jeg har tidligere brugt Bergers og egentligt været glad for dem, men har simpelthen ikke råd til at fortsætte med deres priser desværre :-( 1800 kr hver 6. uge for at få skoet den ene hest er simpelthen mere end min pengepung kan være med til... 8-)

 

Når I anbefaler smede, vil jeg værdsætte, hvis I kan give en melding om en ca. pris ved pågældende smed på hhv beskæring af alle 4 ben og beskæring+skoning af 4 ben.

 

Håber I kære HNere kan være behjælpelige :-)


Christine og Faith...


RG kurser

Dressurkurser

v. examineret træner Rune Gludsted

Se mere på:

www.facebook.com/#!/groups/ 114989071912326/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prisen...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 08:25

...er den for 4 helt almindelige beslag? I så fald er de steget drastisk i pris, siden jeg stoppede med at bruge dem.

 

Min nye smed er meget anbefalelsesværdig, men det er jeg nok ikke den eneste, der synes, for han har lukket helt for tilgang af nye kunder.


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skoning
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 18:19

Mette - Nej, Bergers har valgt at smide Headbar sko på hendes forben, da hun (efter de er begyndt at sko hende) ofte smider skoene på forbenene. Det har tidligere ikke været så stort et problem, som ved Bergers, men jeg har ikke kunnet andet end stole på deres vurdering.

 

Tidligere har hun kunnet gå 10 uger mellem skoninger, men ved Bergers har hun konsekvent smidt skoene efter 5-6 uger og så har de valgt at sko hende på ny.

 

Tidligere har hun gået på ganske normale sko (mener dette kostede 15-1600 ved Bergers) :-)


Christine og Faith...


RG kurser

Dressurkurser

v. examineret træner Rune Gludsted

Se mere på:

www.facebook.com/#!/groups/ 114989071912326/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hartbarsko
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 20:25

Ja, bergers er glade for hartbarskoen.....min søsters fuldblodshest, der også har gået på alm sko førhen, fik 4 stks hartbarsko på, med den begrundelse, at presset mod strålen stimulerede hovens vækst. Om det er sandt eller falsk - det skal jeg slet ikke gøre mig klog på, men hesten tabte sine sko igen og igen, og regninger hver 5-6 uge på 3.000 kr PLUS....det ku vores budget ikke klare i længden.

 

Hesten har gået helt uden sko siden oktober og fungerer fint. Vi bruger Equine Fushion boots til turridning, og ellers går den barfodet.

 

Jeg bruger stadig henrik berger - han har skoet mit hvide spøgelse i mange år, og det blir han ved med. Jeg er fint tilfreds.

 

Desværre kan jeg ikke anbefale et alternativ....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider