Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Moesgaard (Århus)
Forfatter: 
Dato:  25-02-2012 17:01

Hej,

Da jeg muligvis står og skal flytte kigger jeg på mulighederne for opstaldning ved Moesgaard syd for Århus. Gerne et sted som er til at betale sig fra.

Så hvis du kender området og opstaldningsstederne så vil jeg meget gerne høre nærmere omkring pris og faciliteter de pågældende steder :)

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt område
Forfatter: 
Dato:  25-02-2012 19:11

Jeg ved at der ligger en stald lige ved indkørslen til Moesgaard Alle når man kommer fra Oddervej.. Jeg aner ikke om de har plads og jeg har desværre ikke deres kontaktinformationer, men det skulle da være til at finde.. Der kører rutebil rimelig tæt på..

Jeg har haft min hest stående her http://assedrupgaard.dk/ - rigtig sød mand, meget hjælpsom.. Det er godt nok ikke lige ved Moesgaard, det er noget længere ude, men han havde en skøn (!!!!) fold lige ved Moesgaard Skov, hvor hestene gik på sommergræs (maj-okt).. Man skulle bare lige åbne leddet så var man i skoven..

Alternativt kan du søge i området omkring Jelshøj, jeg ved at der er rigtig mange af dem der står der som bruger Moesgaard Skovene.. Det er i hvert fald billigere end hvis du skal ned i området mellem Skåde Ridecenter og Vilhelmsborg - så bliver det lidt mere pebret..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Assedrupgaard
Forfatter: 
Dato:  26-02-2012 18:05

Tak for dit svar MaggieMay :)

Hvordan er turmulighederne om vinteren hos Assedrupgaard? Jeg har ellers kun læst godt om det sted.

0
0
Svar på denne tråd

Om vinteren
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 00:02

er der en mindre runde omkring markerne man kan ride.. Jeg udforskede ikke rigtig mulighederne da jeg stod der men jeg ved at nogle af de andre piger fandt helt ok ture rundt omkring..

Jeg mener at der er ridebane, den kom først lige til sidst da jeg stod der..

Jeg synes i hvert fald at man fik meget for pengene der..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Assedrupgaard
Forfatter: 
Dato:  28-02-2012 19:55

Hejsa

Jeg har stået på Assedrupgaard sidste år. Det er super hyggeligt, der er 12 bokse og en lille løsdrift, mener jeg. Ridebanen er ret godt drænet og god at ride på en stor del af året. Der er nogle ture man kan ride, det er ok, men selvfølgelig intet ved siden af marselisskovene om sommeren. Men der er som regl gode marker man må ride på :0)

Foldene er VILDT gode, dem savner jeg rigtig meget. Og så er der søde mennesker og god stemning.

Eneste grund til at jeg flyttede var at komme tættere på byen og få et ridehus. Vil ikke afvise at vende tilbage en dag dog. Og glæder mig helt vildt til at komme på sommergræs ved moesgård, som jo er samme ejer. Lækre store folde, med bakker osv hvor hestene rigtig kan være heste, og man kan ride mange ture i skoven og ved vandet - lææækkert.

Der er flere stalde ude omkring moesgård og den store skov, kør evt en tur på vejene og du vil se heste over alt :0)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-03-2012 12:47

Prøv at søg på tråde vedr. opstaldning syd for Århus, der bliver de stort set alle nævnt. :) Søg evt. efter kl. 23 eller inden kl. 9, så får du alle tråde om emnet. :)

Med venlig hilsen

Vassen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider