Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Rideudstyr i Årshu
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 12:19

Nogle der kender nogle gode rideudstyrsbutikker i Århus?

Er den lykkelige ejer af den skønneste skimmel - barfodshest i Hit-aktiv

0
0
Svar på denne tråd

rideudstyr århus
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 12:23

Der ligger vidst stadig rideudstyrslageret, så er der Århus Rideudstyr mener jeg den hedder, ligger på skolevej ved havnen..

Det er lige hvad jeg kan huske der ligger :)

Ellers, hvis du har mulighed for det, så ligger der en god Ridersport i Silkeborg.. :)

Mvh.

Eva og Rødhøj's Chapman

0
0
Svar på denne tråd

Århus...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 12:29

LH foder v. Lading udenfor Århus har et forholdsvist stort udvalg i udstyr.

Eller er der Horze i Hasselager og Hööks i Tilst...Det er vist sådan ca. det...

It's all for nothing if you don't have freedom...

0
0
Svar på denne tråd

rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 12:45

Både Rideudstyrslageret og Århus Rideudstyr er lukkede.

Horze i Hasselager, Hööks i Tilst, Kronborg Sadelmageri på Silkeborgvej, LH foder i Lading, HorsePoint i Trige og så er der Land og fritid flere steder i Århus omegn(udvalget er dog begrænset).

Kan ikke huske flere i denne omgang.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 16:01

Når det kommer til kvalitetsudstyr så er Aarhus virkelig dårligt stillet.. Kronborg er meget lille og Horze i Hasselager har ikke ret meget af det sjove - næsten kun deres eget mærke.. Og Hooks HAR kun deres eget..

Jeg køber næsten kun på nettet nu, savner virkelig Hoffmanns Rideudstyr - der kunne man finde et godt udvalg af lækre mærker, super behagelig og kompetent betjening leveret af Lene Kissmeyer og gode parkeringsforhold.. Jeg gik altid derind når jeg skulle have jakker, bukser, dækkener osv..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

savner....
Forfatter: 
Dato:  14-02-2012 21:52

savner virkelig M-hestesport

0
0
Svar på denne tråd

Ny butik
Forfatter: 
Dato:  13-04-2012 18:22

Hej.

Har i set at der åbner en ny rideudstyrs butik på silkeborgvej? Jeg gik tilfældigvis forbi i går og så at de åbner d. 4 Maj. Fandt dem efterfølgende på facebook, som kan bekræfte det. De har en side her: www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/ Horse-And-Riders/347336901977311

Det er åbenbart nogle der hedder Horse And Riders, så det må jo være noget nyt noget der er startet op i Århus

Bliver dejligt med en ny butik i Århus, det mangler der sørme!

Vh.

Mia

0
0
Svar på denne tråd

Udstyr til dyr
Forfatter: 
Dato:  13-04-2012 21:40

Udstyr til dyr, har også heste udstyr og foder, den ligger i Tranbjerg, de har mange ting synes jeg og er super flinke. :O)

Kærlig Hilsen

Charlotte ..

- hende der aldrig troede hun skulle eje en traver..

Nu med Panic Hanover <3

R.I.P Buller - 20.05.10 <3

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  14-04-2012 09:29

Jeg kører som regel til Hesteshoppen i Ommestrup. Det er godtnok ikke lige midt i Århus, men til gengæld er det en butik, jeg er mægtig glad for at komme i. :)

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Horse and riders
Forfatter: 
Dato:  14-04-2012 10:25

Horse and riders åbner, men har allerede en netbutik. Det kulle være en butik med mærkevarer, og det er to forholdsvis unge pige, der åbner den, så mon ikke der kommer nogle spændende ting :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider