Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Back on track
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 09:57

Hej alle. Jeg er blevet anbefalet at bruge back on track knæbind til mine dårlige knæ, de er skyld i jeg ikke må ride længere, men jeg vil hører jeres mening inden jeg går ud og investere i noget. Har i evt. selv prøvet det eller kender i nogen der har?

MVH Malene

0
0
Svar på denne tråd

Back on track
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 10:17

Altså, nu har jeg ikke prøvet det selv..

Men, det har min kære hest, og det er altså noget der virkelig virker!!

Min hest står med bandageunderlagene, når han står på stald.

Mvh.

Eva og Rødhøj's Chapman

0
0
Svar på denne tråd

Back on track
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 10:20

Okay! :-) jamen jeg har også kun hørt positive ting omkring det til hest, men tænkte jeg lige ville undersøge det lidt grundigere. Men tak!

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 10:30

jeg bruger det til mig selv, har både rygbælte og knæbind...

brugte knæbindene til at stå på ski med sidste år og havde ingen problemer med mine knæ overhovedet, hvor jeg de andre år har haft sindsygt ondt i dem sidst på dagen, hvor jeg har haft brugt almindelige knæbind

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

klip tilbydes, lydsvag klipper ...

0
0
Svar på denne tråd

BOT produkter
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 11:12

Min hest havde erhvervet sig en piphas, dyrlægen mente at den i hvertfald skulle drænes en 2-3 gange og så var der ingen garanti for at den blev væk.
Men efter at den blev drænet første gang, blev den behandlet med løgsuppe, Aloe Vera MSM creme og et B.O.T. Knæbind, efter 3 uger var der intet spor efter den og så heller ikke mere til den derefter :)

Har desuden B.O.T. netdækken og når hesten stod med den på stalden under sit andet dækken, så var der en markant forskel på hvor smidig dens krop var mens han havde den på og når han stod uden. Så kan man tænke hvad man vil, men jeg er positiv stemt for Back on Track.

Den 7. april 2010 blev min Passier Corona dressursadel stjålet fra Stutteri Majlund, Lundgårdsvej i Ribe, den er stadig fórsvundet. Den er super velholdt, sort, 17½".

Serienummer 038066 se min profil!

0
0
Svar på denne tråd

For nogle år siden...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 12:35

.. forærede jeg min mor et knæbind - hun har gigt i knæene.

Det hjælper overhovedet ikke en pind på hendes smerter.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Back ón track
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 16:10

Mange tak skal i have alle sammen, det er altid rart med nogle andres syn på det:)

0
0
Svar på denne tråd

Gigt vs. andre sygdomme
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 10:01

Gigt er jo desværre også en kronisk lidelse og altså ikke noget der kan repareres ved at øge blodforsyningen. BOT virker utroligt godt på at fremskynde heling og dermed sikre at der ikke sker permanent skade (i et vist omfang). På gigt-patienter kan jeg forestille mig at det sænker hastigheden for udviklingen, men det kan jo ikke reparere noget der er gået i stykker. Ømhed og overbelastning samt væskeproblemer kan gøres bedre ved at øge blodforsyningen, da de reparatoriske celler tilføres i højere grad, samt væsken føres væk fra området hurtigere.

Jge elsker både mit fleecetæppe og staldgamacher (han får dem på om natten, hvis vi har lavet noget ekstra hårdt). Skridttæppet står han med efter vi har redet, mens jeg ordner de andre ting. Han virker aldrig øm eller træt længere.

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Back on track
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 11:09

Nemlig, det er jo desværre ikke et mirakel middel der kan reparere skader, men det kan gå ind og medvirker til at det bliver bedre og man får mindre smerter :)

0
0
Svar på denne tråd

Det var sådan set også...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 11:10

.. det, der var mit håb for min mor (smertelindring), men det virkede bare ikke.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 21:23

Jeg har altid et ankelbind på den ene fod, når jeg sover, ellers går der max to nætter, så har jeg en træg og 'murrende' ankel. Den blev opereret for nogle år siden efter en bruskskade.

Og fornylig forærede jeg mig selv et helt fleecetæppe, som jeg vikler mig ind i om natten pga. diverse andre skavanker.

Det virker rigtigt godt, synes jeg.

De har lavet et tørklæde, som kan anbefales ved nakkeproblemer, da det kan vikles godt rundt om de rigtige steder.

(Og ja, jeg ligner nok en sortklædt mumie nogle gange, når jeg sover.. Hi hi..)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 21:41

2 knæbind. Det ene bruger jeg også til min arm, når den driller.

Og det er SÅ fantastisk!

Jeg har også sovet på hestens bandage underlag og mine rygsmerter forsvandt som dug for solen.

Min mor har gigt i bla knæene, og hun bruger også jævnligt BOT. For hende tager det lige toppen af isbjerget.

Min tidligere chef, som nærmer sig de 70 år, bruger BOT i alt.

Behøves jeg at sige, hun stadig render rundt som altid, og rider derudaf?!

Jeg er BOT fan

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider