Hej Kristina.
Jeg kender to af de sadler som du overvejer og jeg kan hvad angår støtte anbefale både Kiefferen og Elektraen.
Selv har jeg en Kieffer Athen Olympic som faktisk er til salg, da den ikke passer min hest 
Den har jo udvendige knæpuder, hvilket er rigtig godt til mine ben, men det er afgørende at rytteren har "den rigtige" længde ben for at få optimal udnyttelse af knæstøtten.
Jeg er 170 cm og ret normal i kropsbygning og jeg får mega god støtte af sadlen, men min veninde på 175 cm med samme bygning får ikke god støtte af den.
Sædet er foret og derfor blødt og lækkert at sidde i. Jeg kan godt anbefale denne sadel såfremt du har "den rette længde ben".
Kentaur Elektra new er også rigtig god at ride i. Det eneste negative jeg indtil nu kan sige om sadlen er, at puderne mod hestens ryg er - til trods for at sadlen som jeg rider i ikke er mere end et halvt år - temmelig hårde, hvor Kiefferen som er 3-4 år gammel er blød og smidig i både stopning og læderet.
Håber at du kom lidt tættere på en afklaring - og skriv endelig hvis du mangler en Kieffer Athen Olympic i super stand til en god pris!!!
Hilsner fra Pia.