Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hudlæge i nærheden af Randers
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 11:29

Jeg er i den situation, at jeg skal bruge en hudlæge og jo hurtigere jo bedre. For jeg har noget kløe på mine ben som er så voldsomt at det direkte stjæler min nattesøvn de nætter hvor det er værst.

Jeg har ringet til hudlæge Marianne Kollander som havde først tid mid ti marts?

Er der nogen der kender en hudlæge med en overskuelig transporttid fra Randers, der kan klare det hurtigere. Det er sådan set lige meget i hvilken retning, der er et tale om. Jeg er uden tvivl villig til at bruge transporttid på det.

Der skal bare være MAX 2 timer fra Randers alt inkl. med offentlig transport. Jeg er ved at klø mig i stykker - og det er direkte generende. Jeg er ordineret anti-kløe af lægen der tager toppen af kløen men som altså ikke løser det her problem.

Det må være i Randers, Viborg, Århus, Silkeborg, Skanderbog - eller Aalbrog. Jeg er ligeglad. Jeg skal bare have det er til at holde op med at klø. NU.

Vedkommende skal være dygtig, være udstyret med et par gode ører og så har jeg ellers ikke flere krav. Så kunne hun sådan set bo på Månen. Bare jeg kan få det her til at holde op med at klø. Og der er altså tale om noget hvor lægen meldte pas. Og uden blinken sendte mig til hudlæge. Han havde ikke set noget der lignede længe.

Så alt før midt i marts modtages med kyshånd. Da jeg kan risikere at have en eksamen på det aftalte tidspunkt for tiden. Og det er lidt en risiko at løbe synes jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider