Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Herman sprenger
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 21:22

Hej

Hvad er jeres erfaringer med dette bid HS WH Ultra trensebid med midterrulle?
Jeg har en hoppe, som gerne vil bide sig lidt på..

Kom evt. gerne med andre bid, som har hjulpet jer i den situation..

På forhånd tak :-)

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

HS universal bid
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 18:33

havde en stor vallak som havde det med at blive lidt tung på bidet. Red ham med HS universal - dyrt bid - men han gik super på det. minder lidt om et spring bid. har det til salg hvis du har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

HS bid
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 19:44

Jeg brugte det på min vallak som havde en meget urolig mund. Jeg syntes ikke der var forskel fra dette bid og et almindeligt 3-delt trensebid.

Da jeg prøvede HS Dynamic biddet blev hans ekstremt tung og døv i munden så det blev hurtigt droppet.

Jeg har en hoppe nu som kun bruges til hyggeridning. Hun viser direkte ubehag ved HS WH Ultra biddet så hun går med et meget tyndt 3-delt bid.

Hilsen Trine

Allround/dressurhest født mellem 2003 og 2008 købes

Se min annonce på min profil

R.I.P. Sondrio 8/6 1999 - 8/9 2011

0
0
Svar på denne tråd

ubehag
Forfatter: 
Dato:  24-12-2011 10:00

Lige et godt råd ved brug af HS bid.

De skal vendes rigtigt så de ligger korrekt i munden på hesten, ellers kan de godt give ubehag.

Der sidder en pil på enden af bidet den skal vende til venstre og pege frem mod mulen.

Har en dynamic RS 14mm til vores hoppe. Det fungere rigtigt godt. Langt det bedste bid vi har prøvet.

De holder hvad de lover..så egentlig en fair pris.

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  25-12-2011 09:04

Tak for svar..

Skal siges, at jeg har prøvet mange bid på min nye hest.. 2-delt, 3-delt, og muffebid både af 2- og 3-delt og med kobberruller, og intet har været optimalt før, jeg prøvede et HS-bid.. der fik jeg et helt andet sug og noget at arbejde med..

Og jeg mener, det var et gammelt KK ultra bid, men så lige det med midterrullen, og ville høre om erfaringerne med det.. men jeg må i et testcenter i næste uge, og give hesten og mig en lille julegave :-)

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider