Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

mange tak cortavet
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 09:09

jeg er normalt super skeptisk omkring diverse tilskud og mirakelmedicin, men nu må jeg bøje mig i støvet.

Jeg har en 18 år gammel varmblod/shagya blanding, der har været meget brugt i sit liv. Dressur, sping, military og distance, så der er mange kilometer i de ben.

Efter et langt skadesforløb, hvor både muskler, sener og led var involveret, valgte jeg at lade hende gå som "hyggehest". Jeg har dog fået en pige til at ride hende i skoven og har derfor været nød til at tage hende lidt på banen, da lydigheden ikke altid var på plads.

Der synes jeg hun virkede stiv, småt gående og havde tendens til at gå kort fortil og gallopere med en tendens til samlede bagben.

Jeg vidste godt, at der jo er tale om en ældre godt brugt hest, men jeg ville jo gerne gøre livet lidt lettere for hende og give hende mulighed for at komme lidt ud. Så jeg købte en gang CortaVet ( en koncentreret version af cortaflex) og det må jeg sige!

Efter 14 dage er min hest betydeligt mere velgående, har helt tørre ben, og galoppen er radikalt forandret. Måske har vi baret været heldige, men i så tilfælde, længe leve heldet. Jeg har ikke den fornødne medicinske viden til at gennemskue præcis hvad produktet gør, men for os har det været vejen til en langt mere behagelig alderdom for min gode ven.

Hermed en anbefaling!

0
0
Svar på denne tråd

Cortaflex/Cortavet
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 09:35

Hejsa.

Jeg kan kun være HELT ENIG. Jeg har selv brugt Cortaflex til min vallak og er også meget glad for dette produkt. Jeg har også fået en helt enden hest, der går langt bedre og har det rigtigt godt igen. Så giver også mine varmeste anbefalinger :-))..

0
0
Svar på denne tråd

cortavet HA
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 22:00

ja - hos min har cortavet afhjulpet knæskalsfastlåsning så jeg er også begejstret. Kender også andre der har gode resultater med det.

I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

Ledige bokse (og søde mennesker) på http://www.notholmgaard.dk (3660)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider