Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Amazon.com?
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 21:52

Har i nogle personlige erfaringer med bestilling fra amazon.com?

Jeg kunne godt tænke mig to DVDer som IKKE kan fåes her i DK nemlig.

Men ved i hvor meget portoen så bliver?

Og kan man stole på dem?

Og hvis man nu bruger sit kort til at bestille med (jeg har udenlandsk mastercard) koster det så noget at bruge kortet? Og omregner "banken, kortet" selv om til US?

Kan i sige noget omkring siden - andet end jeg synes den er lidt uoverskuelig :S ?

De to dvder jeg ønsker er:

Toothless

A Heartland Christmas

Kan i se om disse to er available? Kan ikke helt hitte ud af det, så hvis i har tid til at slå det op for mig hvor meget det IALT bliver i danske kroner - inkl. portoen ?

:S

Tak for hjælpen på forhånd.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

sssssss
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 22:33

amazon.com er en amerikansk hjemmeside - det betyder at DVD'erne er brændt i amerikansk kode og du kan kun se/afspille disse hvis de DVD afspiller kan afspille DVD'er i den amerikanske kode.
Hvis jeg husker rigtigt er amerikanske i kode 1 og Europa bruger kode 2.
Så du skal nok først tjekke om du overhovedet kan afspille DVD'erne.

Derudover skal du være opmærksom på at der vil komme dansk toldafgift på forsendelsen fra USA.

Men har du checket amazon.co.uk?
Det er den engelske version af hjemmesiden - england har samme kode som DK og der kommer ikke told på forsendelsen. Måske de har DVD'erne dér?

Vedr. betaling med kreditkort, skal du tjekke din aftale med Mastercard - nogle bruger almindelig dd bankkurs andre bruger dd kurs + gebyr.

Mange hilsner

Melina

Rid & Rejs

www.ridogrejs.dk
Oplev verden på hesteryg

Facebook: www.facebook.com/ridogrejs

0
0
Svar på denne tråd

Amazone
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 07:54

Som skrevet skal der stå de kan afspilles i region 2, eller duer de ikke i dk.

Også lige tjek om de sendes fra EU eller usa.

Evt. så tjek www.play.com der er gratis fragt til dk ;)

0
0
Svar på denne tråd

amazon.co.uk
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 21:13

Jeg bruger den engelske version amazon.co.uk. Har brugt dem i mange år, og der gives besked hvis de ikke kan sende til danmark. Det kan betale sig at købe tingen brugt. De er altid i god stand! Amazon er total pålidelige, og hvis du ikke får dine ting så kan man få refunderet pengene uden problemer. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider