|
|
| Kender nogen Strandagergaard i Hørsholm? |
|
|
Det ligger i Hørsholm næsten helt ned til Strandvejen. Ville høre om nogle kender til stedet?
Jeg var der engang for nogle år siden, og mener der var en løsdrift på stedet.
Er der nogle der ved om den stadig er der?
Om de tilbyder opstaldning?
Og hvad det evt. koster?
Man fortryder aldrig et køb af en Frieser!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kamilla |
|
|
Jeg kender desværre ikke stedet, men er da nysgerrig.
Er der ridehus på stedet? Vi kan evt tage ned og lure sammen en dag? Hvis du har lyst?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla! |
|
|
Davs du!
Jo det kunne vi da godt.
Problemet er bare at det ser så privat ud, så jeg ved ikke engang om man må gå ind på stedet!
Det er et super fedt sted, med skridmaskine, lækker udendørs bane, temmelig nyt ridehus, dejlige folde og gode bokse. Det ligger 10 min fra kokkedal rideklub!
Men det kan vi da lige snakke om næste gang vi ses...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ser ud |
|
|
til på distrikt 2 hjemmeside at det har en klub på stedet, ligeledes lader det til at der ligger noget der hedder stutteri Lyng på stedet??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Strandagergaard... |
|
|
Hejsa
Jeg havde min hoppe i ridning ved Rune Willum på Strandagergaard her i foråret. Dejligt sted, med dejlige faciliteter (bl.a. super udendørs bane samt ridehus med god bund)og styr på tingene, men dyrt (kr. 3400 i opstaldning om måneden).
Rune Willum underviser som sagt på stedet, der er meget dressurpræget.
Anne Lyngbye der ejer stedet avler samtidig DV'ere under navnet Stutteri Lyng.
Der er rideklub på stedet og ja som sagt tilbydes der også opstaldning og dressurundervisning.
Mht. løsdrift så har jeg ikke set noget til det, men det kan godt være at Annes egne ungheste går i løsdrift et sted omme bagved...
Er der andre spørgsmål så sig til...
Pia
Bid, pandebånd og dækken sælges. Se min præsentation. "A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia H.. |
|
|
Det lyder jo rigtigt dejligt. Kan du fortælle hvad de 3400 er inclusiv?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De 3400,- |
|
|
er inklusiv boksen, ind- og udlukning på fold (ca. 1½ time om dagen), brug af ridehus og baner, fodring (med havre og vitaminer) 3 x dagligt, strøelse og grovfoder (spåner og hø) og udmugning.
Sadel og trense er der plads til i opvarmet sadelrum.
Der er desuden solarium til hestene samt løbebånd og skridtmaskine på stedet, men ved ikke om det koster ekstra at benytte det (da min kun stod der nogle få måneder var dette ikke relevant).
Tror vist det var det hele.
Pia
Bid, pandebånd og dækken sælges. Se min præsentation. "A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay!! |
|
|
Pia: Har du et nummer til stedet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej.... |
|
|
..jeg har ikke Annes nummer da min aftale osv. gik via Rune, men du kan søge på Krak under adressen Lågegyde og så på navnet Anne Lyngbye så burde der komme noget frem.
Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|