Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stor ros til TIKA...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 17:35

Ja, som overskriften siger, STOR ros til TIKA!

Jeg shopper altid i Tika, og syntes det er en skøn forretning, og søde mennesker

For lidt siden købte jeg mig en lækker jakke, som desværre viste sig at gå i stykker i kragen, og dutten til at stramme hatten med, så jeg forhørte mig ad ang reperation, og det var da muligt, jakken skulle bare lige vaskes, og det gjorde jeg....... Hvilket så resulterede i at alt foert slet slet ikke duede mere!

Så en ny jakke, med ødelagt pelskrave, samt dutten, og fyldet i stykker, og afsted ud til Tika..... Uden bon, for den er ikke at finde!

Men ak, de sendte den ind, og hos firmaet ville man ikke reperere, men tika tilbyder mig en ny jakke, eller tilgodebevis

DET er service!!! Jeg står med en dyr jakke, hvor bonen desværre er væk, men jakken er gået grueligt i stykker, og alligevel vælger de at give mig kvit og frit en ny jakke, det er altså service så det batter... En god grund til at forblive aktiv kunde :-)

Det at leve, er livet...

Livet er det, at leve...

0
0
Svar på denne tråd

Det er altså god stil!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 17:49

Jeg HADER, hvis man bliver "mistænkeliggjort" som kunde, for prøver aldrig at snyde nogen, men stod jeg men en jakke som din, så ville jeg også henvende mig til butikken.

Jeg HAR prøvet at stå i en herretøjsforretning med gemalens KNALDdyre Hugo Boss-bukser, som vi fik at vide var "behandlet hårdhændet og de derfor ikke kunne sende ind til reklamation".

Øh... manden er kontornusser og sidder ned hele dagen? Er det hårdhændet behandling af tøj? Jeg behøver næppe at sige, at vi ALDRIG har købt Hugo Boss igen... farvel til 999kr. for et par bukser

Men når butikken tager kundens parti og derefter selv tager den med leverandøren er god kundeservice og sådanne historier gør klart, at jeg også gerne vil handle hos Tika (y)

Venlig hilsen Camilla

Køn og charmerende oldenborgvallak på 7 år sælges.

163cm. i stang, kompakt "sportsmodel"

God allround til dressur, let springning og masser af skovture!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 21:03

Har også kun oplevet super god service hos Tika ..

Bestilte engang et bid på deres webshop , og blev ringet op af en sød pige der nede fra 5 min efter jeg havde lagt ordren ..

Biddet var desværre udsolgt, så jeg fik tilbuddet om at købe noget andet eller at få ordren annuleret og så ville hun bestille et bid hjem til mig og ringe når det var fremme

Josefine Jensen

Røgild's Anastasia

Ability

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 06:23

Jeg har også kun stor ros til TIKA rideudstyr

Altid super søde ekspedienter i tlf.

Og man får sine varer hurtig

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 10:48

Tika (y)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Ja her må jeg være med.
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 14:11

Bestilte en trense, et par strømper, sporeremme om fredagen. I løbet af weekenden ødelægger mine "dumme" older to grimer.

Bestiller så to x XL grimer om søndagen og sender en mail til Tika, om jeg kan få lagt de to pakker sammen, så slipper JEG nemlig for to gange fragt.

Mandag svarer de, at selvfølgelig bliver det lagt sammen....

Jeg betaler så for de to grimer, men glemmer at de jo har 10% tilbud.

Altså betaler jeg 14 kr for meget.

Allerede i dag ligger pakken i Sakskøbing, og hjemme pakker min datter og jeg op.....

Så ligger der hestebolcher og ekstra strømper, men alt andet er også med.

Forklaring; bolcherne fordi der muligvis har været længere levering end normalt, og de ekstra strømper fordi jeg ikke selv havde trukkert rabatten fra.

Se det er så ikke sidste gang, vi har handlet med TIKA.

...100% Oldenborg ... 100% hest...

0
0
Svar på denne tråd

Tika.....
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 16:17

Også herfra stor ros fra Tika, fik også en pakke hesteguffer med for muligvis lang leveringstid.

Bestillte om torsdagen og fik pakken om tirsdagen, hvor pengene også først blev trukket fra kontoen

I modsætning af at jeg har bestillet et par ridebukser hos HorsePoint for 15 dage siden og hverken har hørt noget eller har modtaget noget, men pengene er trukket.

----------------KATJA-----------------

Husk at behandle andre, som du selv gerne vil behandles!

0
0
Svar på denne tråd

TIKA!!
Forfatter: 
Dato:  09-12-2011 08:27

Jeg har ogsåkun ros til Tika rideudstyr.

Jeg har købt dækner til hoppe i deres webshop og to dage efter bestilling lå der et regndækken til mig på posthuset og jeg har også købt et vinterdækken som også kom hurtigt, hvilket var rigtigt dejligt for min frysende hest der havde fået ødeagt sit gamle vinterdækken.

Jeg vil til en hver tid handle hos Tika igen og i år var jeg til deres hestival hvor jeg fik to dækner til hvad 1 koster normalt skønt når man er på SU og har en dækkenkrævende hoppe.

Jeg indrømme gerne alt det udstyr jeg kender størrelsen på til min hoppe bliver købt på nettet, det er nemt og hurtigt.

Så herfra er der masser af ros til Tika!!

Mette

carpe diem - grib nuet

Sov sødt Kingo

31.10.1991 - juli 2008

Sov sødt Cæsar

2003 - 2009

Sov Sødt Simone

29.4.2008 - 12.9.2010

Vi savner jer!!

HF Student anno 2009

Barfodstrimmer bør forbydes!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider