Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Cavallo Piaffe - nogen der kender dem?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 22:53

Hej

Jeg har været ude at kigge på støvler i dag og prøvede Cavallo's Piaffe. Det var en rigtig positiv oplevelse, en super lækker støvler som virkelig gav støtte. Jeg ved godt den er meget stiv, og vil blive et mareridt at ride til. Måske vil nogle også mene at den er "lidt for god" når den kun skal bruges til hobby ridning. Men vil hellere betale lidt ekstra og så få en støvler der føles perfekt. Og det gjorde de her.

Men men men, man skal jo ikke falde pladask for den første forelskelse og heller ikke uden at have hørt andres erfaringer. Så jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med Piaffe og hvad I mener om den.

Smag og behag er forskellig fra person til person, men det kunne være dejligt at høre om det er en støvle I mener der er værd at gå efter eller jeg skal kigge efter noget andet som I mener er bedre.

Det skal siges at jeg ikke rider fast, men har planer om at skulle i gang, og derfor endnu ikke har haft et par læderstøvler. Og som sagt vil jeg hellere give 4500 for en støvle, og være glad for den ende 3000 og så hade dem hver gang jeg tager dem på

0
0
Svar på denne tråd

støvler....
Forfatter: 
Dato:  04-12-2011 22:05

Min veninde har dem. Og hun er super super glad for dem. (men ja, de var et helvede at ride til! hun brokkede sig ihvertfald gevaldigt ;) )

Selv har jeg grandprix plus modellen. De er lidt billigere end Piaffe. Jeg er super glad for mine.

De er lidt over 1 år gamle og stadig meget pæne. Jeg rider ca 2 heste dagligt...

Nu har jeg dog investeret i et par Ariat Bromont til hverdag, så de andre bliver næsten kun brugt til stævner... :)

Mvh Stinne c",)

At ville skaber evnen til at kunne.....

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2011 22:52

Hej Stinne

Tak for dit svar. Ved du om det er Piaffe eller Piaffe Plus hun har? Så også Grand Prix Plus, men de havde desværre ikke den eller Grand Prix i min størrelse så fik ikke prøvet den. Ved du hvad er den primærer forskel er på Piaffe og Grand Prix? Såvidt jeg ved er Piaffe mere stiv i skaftet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider