Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

omstopning af sadel-pris
Forfatter: 
Dato:  24-11-2011 14:21

Hej...

Hvad giver I for at få løftet sadlen lidt bagtil i puderne, hos de forskellige sadelmagere på sjælland?

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

ggggggggg
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 12:52

Hvis jeg nu siger jeg skal betale 1800 kr for at få løftet sadlen lidt bagtil, lyder det så ikke dyrt i andres ører end mine?

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Hos Brian i Taastrup...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 13:11

... koster det 1.600kr. at få tilpasset sadlen.

Du skal tænke på, at det tager en del tid, at skille sadlen, tilpasse den og samle den igen + kørsel og tidsforbrug i stalden.

Venlig hilsen Camilla

Køn og charmerende oldenborgvallak på 7 år sælges.

162cm. i stang, kompakt "sportsmodel"

God overgangshest for den rutinerede juniorrytter!

0
0
Svar på denne tråd

det lyder
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 13:15
Helt normalt.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Useriøst....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 21:40

Ved godt, I snakker priser på Sjælland, men hold da op, hvor får vi det da billigt i Tyskland til sammenligning... Jeg afleverede min gl. sadel ved Duus, hele stopningen blev skiftet - og betalte kun 700 kr for det!

Lige før det ville være billigere for dig at sende den med posten derned ;-)

Den som kun tar spøg for spøg - Og alvor kun alvorligt Han og hun har faktisk fattet - Begge dele dårligt.

UNION FIGHTER af FARMER

Sov sødt Montreux 1992-2009

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt? ...

0
0
Svar på denne tråd

gggggggg
Forfatter: 
Dato:  25-11-2011 23:49

Ok, grunden til at jeg spørger er fordi jeg er helt sikker på at jeg for vel ca 3 år siden fik lavet det samme, og vist også lagt lidt ind fortil i en sadel, og her gav jeg omkring de 900 kr for det, hos samme sadelmager. Undrede mig bare ret meget over det store hop, det er jo alligevel noget af en prisstigning, gys...

Ja det var da dejligt billigt i Tyskland, men nok lige friskt nok at sende den afsted med en gul poster klasket på sædet, og gebrokken tysk...ha ha..löften sie bitte die sattle...øhhmm ..bagtil

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 10:10

Jeg giver 1.200 kr for lidt stopning og 1.500 kr for en fuld stopning af sadlen.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Omstopning
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 20:36

Jeg giver 1200-1800 kr. afhængig om, der kun skal stoppes eller al ulden skal skiftes. Og det er vel at mærke hos en, som besigtiger hest og sadel inden stopning.

Du kan sagtens finde nogen som vil gøre det for 7-800 kr., men så bliver sadlen bare stoppet uden at de ser sadlen på hesten, og det kan man da ikke gøre, hvis den skal ligge godt.....

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hos Duus taler de dansk
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 20:52

Og hos Passier også engelsk udover tysk...

Så det er ikke så bøvlet som det måske ser ud til hvis man vil sende sadlen afsted i en papkasse...

Jeg har fået ændret min Passier hos Passier i Tyskland.

http://www.reitsport-duus.de

0
0
Svar på denne tråd

jeg gav...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 21:06

2700 kr. for fuld omstopning, to sadelmagerbesøg og et tredie med i prisen, når sadlen har været redet med i en måneds tid, samt 4 nye gjordstropper.

Jeg syntes ikke det er en høj pris. for sadelmageren skaljo bruge tre besøg hos mig, arbejdstimer på fuld omstopning og udskiftning af de 4 stropper.

Hvis man udregner, udgifter til udstyr og transport, samt betaling af moms og skatter, er der vist ikke ret meget tilbage til timelønen.

Du skal jo regne med, at selv om du "kun" skal ha hævet sadlen bagtil, er det nok også nødvendigt at udskifte lidt mere af sadlens stopning, for at få en god overgang imellem gammelt og nyt uld i sadelpuderne.

IMC

SÅ ER DER IGEN FRISKE SPÅNER TIL SALG. 20285450

prinsesse pony sælges.

Emdegårds Amira.

Wrap sælges. pakket i de helt små pakker. ca 50 kg. pris 80 kr.stk. 20285450. 4370. St.merløse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider