Hej alle sammen
Endnu en opstaldningstråd omkring mulighederne ved Odense... På trods af at jeg har haft hest i Odense i et par år nu, synes jeg ikke at jeg endnu har fundet det optimale sted.., måske findes det slet ikke, men nu prøver jeg igen:)
Det jeg søger er et sted der opfylder eller kommer tæt på følgende:
-God boks med fornuftig mængde stråelse (hesten er et møgsvin)
-Gode folde, hvor hestene indlemmes i flokken langsomt og hvor der er plads nok. (helst ikke for mange heste i hver flok)
-Foldtid på min. 4 timer max 8 t. om vinteren, min. 8 timer om sommeren, men uden tvungen døgnfold.(hesten gider det ikke)
-En god drænet udendørsbane, med god belysning.
-Gerne nem adgang til ridehus (20*40), dvs. max 5 min skridttur.
-Fodring morgen og aften.
-Udlukning alle dage.
-Gerne ordning om indlukning/middagsfodring, el. at det er indkluderet på stedet.
-mulighed for at købe hø og/el. wrap af stedet.
-Mulighed for at købe fornuftig foder af stedet.
- VIGTIGT: mulighed for nem adgang til stor skov, fx. langesøskoven!
- God stemning i stalden., hvor folk er gode til at hjælpe hinanden, ride ture sammen, og bare hygge sig:)
det var vidst det:) Håber der er nogen derude der lige kender det perfekte sted:) Ang. pris er alle forslag velkomne, så må jeg vurdere om jeg synes prisen stemmer overens med faciliteterne.
OBS: Har stået på skovhøjgaard, så dette behøves ikke at blive kommenteret, da jeg kender stedet godt:)Står nu hos stald Thrane, der opfylder langt det meste, men mangler skisme noget skov eller bare turmuligheder noget tættere på:)